Eigenaardig toestenbord error-kan geen @ meer tikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Mijn toestenbord is alleen op belgisch punt gezet

Ik kan nog 2 é intikken maar als ik mijn alt indruk en deze toets aanklik krijgt ik geen@
andere keyboard aangesloten en heb hetzelfde
zodus keyboard kan het niet zijn !!!!!!!!!!!!!

Graag niet zoveel uitroeptekens gebruiken! Dat komt schreeuwerig over.

Welke toetsenbordindeling wil je eigen hebben? USA Internationaal zoals we in NL hebben of Belgisch (punt)?
Enne... Combinaties voor toetsen met de Alt-toets moeten met de rechter Alt-toets, niet met de linker. Voorbeeld: Voor het Euro-teken op een NL-toetsenbord is de toetscombinatie: [Rechter Alt-toets]5

We horen het wel. Als je probleem niet is opgelost met bovenstaande tip: Vermeld ook het besturingssysteem op je computer.

Tijs.

Ik heb belgisch punt
zodus @ is alt gr+2
en dat wil maar niet lukken
Is formateren nodig ??

Ik denk niet dat formatteren nodig is. Beter dat je even kijkt welke toetsenborden nu beschikbaar zijn gesteld in Windows. Verwijder alle toetsenbordindelingen behalve die je echt gebruiken wilt.
Afhankelijk van je Windows versie zou je het moeten kunnen vinden ergens bij/onder:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> intl.cpl
Bij XP vind ik het daar onder tabblad Talen, knop Details
Ik heb daar alleen nog Verenigde Staten (Internationaal) als toetsenbordindeling staan, omdat ik in NL woon.

Tijs.

Het is win7 32bit
Ik ben gewoon om Pcs te formateren en alleen belgisch punt te gebruiken als taal
alle andere talen verwijder ik.
Het probleempje met de @ is bij een vriend
Alles staat juist en toch kom ik er niet uit ??

virus mss

vele dank en nog een prettige dag

Wat je evt. kunt doen is het volgende: Voeg even een andere toetsenbord-indeling toe (bijv. belgisch (punt)), zet die als standaard, druk op Toepassen, verwijder belgisch (comma) overal, druk weer op Toepassen, voeg weer belgisch (comma) toe, zet die als standaard, druk op Toepassen, verwijder belgisch (punt) en druk op OK.

Misschien los je zo het probleem op (oftewel: verwijder belgisch (comma) tijdelijk overal, en voeg 'm daarna weer toe).

Tijs.

Ok bedankt als dat niet lukt zal wss een windows 7 error zijn en ga ik verplicht zijnte formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan