eigenbouw, welke kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Hallo allemaal,

ik heb 2 pc's samengesteld en ben tot en punt gekomen dat ik niet kan kiezen tussen 2 pc's.
de een zegt dat de één goed is, de ander zegt dat de ander goed is.
Zelf denk ik dat ik voor de unlocked I5 moet gaan. Maar aangezien hier wel een paar slimme mensen tussen zitten is mijn vraag aan jullie wat jullie mening hier over is .

i5 setup:

https://azerty.nl/winkelmandje/wink...t[707630]=1&product[361602]=1&product[7505]=1

Xeon setup

https://azerty.nl/winkelmandje/wink...t[730472]=1&product[740488]=1&product[7505]=1

alvast thanks voor het antwoorden :D

Hoi,

Gaat dat geheugen wel samen met de xeon ik ben bang van niet;)
ze onltlopen elkaar niet zo veel de cpu's , de xeon is wel licht in het voordeel.

Laatst bewerkt:
Wat zou ik dan voor geheugen moeten hebben?
En ik wil graag zo lang mogelijk met de pc kunnen aangezien het een hoop geld voor mij is.
Ik speel zware games en neem veel ook op, vandaar dat ik een goede pc nodig heb.
En de i5 is overclockable dus kan daar wel weer langer mee doen, koeling koop ik naderhand.

Vandaar dat ik het aan jullie vraag, omdat het veel geld kost en er lang mee wil doen :P

Hoi,

ecc geheugen volgens mij ,en ja de i5 is over te clocken dus als je dat echt wil dan is de keuze niet zo moeilijk .

Maar Ik kan er (bijvoorbeeld) zware games als gta 5, opnemen en evt op programmeren als C#?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja hoor lijkt mij geen probleem. en voor games is de videokaart toch nog steeds even belangrijker als de cpu

Laatst bewerkt:
oeps, ik had het verkeerd geschreven ik bedoelde of ik zware games als gta 5 kon spelen, games ermee kon opnemen en ect programmeren :$, mijn fout, maar ik denk dat je het wel had begrepen haha. en super ! Dankjewel voor de advies !

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het moeilijk om een processor op het moederbord te plaatsen en de voeding?
Want ik zie op YouTube dat het erg makkelijk is ?

Hoi,

Nee is niet zo heel erg moeilijk maar dat is met alles wat je al 1x gedaan hebt,:d maar met rust en beleid is het goed te doen hoor. als je het zelf doet vergeet dan niet om een tubetje koelpasta meet bestellen . er kan op de koeler een koelpad zitten maar als dat niet is zit je onthand.

Heey allemaal,

Ik heb alles aangesloten, pc gaat "aan" maar ik krijg geen beeld, niet op me moederbord en niet op me Videokaart, hoe kan dit en hoe fix ik dit? Ben namelijk best wel gestresst aangezien het niet werkt. De fans draaien van de videokaart, van de processor en van me koeling.

Hoi,

Denk niet dat het zinnig is om hier verder te gaan aangezien je volgens mij hier hem al aan het draaien hebt misschien even op opgelost zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan