eigenschap standaardweergave "Draaigrafiek" wordt veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Op mijn pc zet ik de formulieropmaak standaardweergave in "Draaigrafiek". Op mijn pc lukt dit, op andere pc's wordt deze weergave automatisch veranderd in "Formulierweergave" en "Draaigrafiek en Draaitabel" staat niet meer het pull down menu bij standaardweergave? Wat is er aan de hand?
:shocked:

Andere Access versie wellicht?

Volgens mij bestaan in 2013 de draaigrafieken niet meer. En in 2010 nog wel. Dus dat zou een reden kunnen zijn.

Als het inderdaad een kwestie is van versie 2013: snel weggooien, en 2010 installeren :). En eerst de releasenotes (laten) lezen voordat een nieuw pakket wordt aangeschaft :D.

Ok, het is de versie 2013. Hierin is het nog enkel mogelijk om charts te presenteren via rapporten. Bedankt voor jullie opmerkingen.

Bij Microsoft vinden ze (vermoed ik) dat je draaitabellen en draaigrafieken veel beter in Excel kunt maken. Ben ik overigens met ze eens :). Neemt niet weg dat er wel degelijk mensen zijn die ze in Access gebruikten, dus om ze er zomaar uit te mieteren, gaat een beetje ver. Wellicht dat ze in een volgende versie weer terugkomen. Mag het draadje op <Opgelost>, denk ik.

Zeker, vraag beantwoord. Maar ik vind de knop "Opgelost" nergens.

Die staat ergens bovenin de blauwe balk. Alleen de TS (jij dus) kan de vraag op <Opgelost> zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan