eigenschappen - deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed ben, maar laatst heeft een bedrijf opnieuw
Windows geinstalleerd en nu kan ik niet meer in -deze computer-eigenschappen-algemeen zien hoeveel er van mijn harde schijf gebruikt wordt.
Eerder kon ik dat zien aan een schijf die gekleurd was...een gedeelte paars wat in gebruik was en een gedeelte in blauw (of andersom) wat er nog over was...een soort van taartpunt.

Nu krijg ik bij algemeen alleen de naam van het bedrijf te zien etc.. zie de bijlage

Hoe of waar krijg ik dat weer te zien, ik vond t altijd wel handig..
 

Bijlagen

  • Image5.jpg
    Image5.jpg
    69,7 KB · Weergaven: 74
dat heeft ook nooit gekund bij algemeen
in iedig geval ik heb het nog nooit gezien.
 
Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed ben, maar laatst heeft een bedrijf opnieuw
Windows geinstalleerd en nu kan ik niet meer in -deze computer-eigenschappen-algemeen zien hoeveel er van mijn harde schijf gebruikt wordt.
Eerder kon ik dat zien aan een schijf die gekleurd was...een gedeelte paars wat in gebruik was en een gedeelte in blauw (of andersom) wat er nog over was...een soort van taartpunt.

Nu krijg ik bij algemeen alleen de naam van het bedrijf te zien etc.. zie de bijlage

Hoe of waar krijg ik dat weer te zien, ik vond t altijd wel handig..

Wat als je in deze computer op C:\ of andere schijf R-knop -> eigenschappen doet?
 
Ach gut, wat n sufferd ben ik toch, het is zoals Johan meldt: als ik nu op de C-schijf klik en daar eigenschappen aanklik dan komt die taartpunt tevoorschijn....!!:eek::eek:

Sorry, mangs ist zoooo makkelijk!!
 
Is deze vraag nu opgelost of niet ?? :eek:

Ik dacht dat je wilde weten hoeveel schijfruimte er verbruikt was ?

Start / Uitvoeren en dan intikken op kopieren/plakken: %windir%\system32\diskmgmt.msc
dan krijg je redelijk wat info over de gebruikte schijf of schijven.
 
@Loonytune,

Ja, ik wilde weten hoeveel schijfruimte er nog is, dat kan ik zien via die 'taartpunt'.
En ja, hij is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan