Eigenschappen harde schijf duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

wollie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik via verkenner de opdracht "eigenschappen" van m'n harde schijf geef, dan duurt het ca. 30 seconden voordat het eigenschappen-scherm opkomt. Ik heb de schijf al opgeruimd en gedefragmeerd. Het rare is dat deze opdracht in veilige XP-mode wel snel wordt uitgevoerd. Volgens Ad-aware and Spybot zit er niets vreemds op m'n PC. Ook Hijakthis geeft niet iets verontrustend. Wie weet wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt.

Wollie:D

Helpt schijfdefragmentatie misschien? , in veilige modus worden veel stuurprogrammas niet geladen misschien zit er ene dwars...

Hoi Wollie, ik zou als eerst Hitman Pro downloaden die ruimt alle reclame op. daarnaast loopt de hdd nog goed? heb je al scandisk(schijfcontrole) gedaan? hoor je soms de harde schijf tikken? misschien heeft hij wel 'zijn beste tijd gehad. wat ik zou doen is jou merk hdd zo'n diagnose proggie downloaden en dan kijken of er iets mis is.

Groeten. Dennis

Ook na Hitman Pro en schijfdefragmatie blijft het lang duren. Aan de harde schijf mankeert niets. Ook met de 2e harde schijf duurt het erg lang. Welke stuurprogrammas kunnen dwars liggen en hoe kan ik zien welke stuurprogrammas er draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan