einde contract telfort

Status
Niet open voor verdere reacties.
re simkaart

Hallo Remco;

Fijn dat je me deze info doorgeeft maar dan zou ik weer moeten betalen om de de nieuwe simkaart te ontvangen, cq te activeren enz. en aangezien ik al voldoende betaald heb zie ik daar liever van af(een prepaid kaart met 20 euro beltegoed weg om te bellen naar jullie waarop de verbindeg telkens werdt verbroken omdat ze zogezegt het na zouden vragen?) postzegels van de brieven die ik verstuurt heb.
nee sorry heeft me al te veel gekost, een kleine reactie zoals uw abbonement periode is ingegaan op 12-12-2007 en dan nogeens dat ik dit zeer teleurstellend vindt om geen reacties te krijgen op emails dat mijn telefoon gestolen is met alle info die nodig waren om het nummer ff te blokeren vindt ik zeer erg, voor hetzelde geld had ik de simkaart niet voorzien van een code werdt er welligt zoals je zoveel hoor voor honderde euro aan belgeld opgegaan die ik had moeten betalen.
ps mocht deze gratis zij zou ik deze graag willen ontvangen zoniet bedankt !!!!maar liever niet dan.

M.vr.gr
Dave

Beste Dave (Fluppie),

Ik begrijp uw reactie.

Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart voor u aangevraagd. Dit is een geautomatiseerd proces, u ontvangt dus wel een factuur. Deze factuur kunt u als niet verzonden beschouwen. De simkaart ontvangt u binnen een aantal werkdagen.

U dient wel zelf via Mijn Telfort de simkaart te activeren zodra u deze ontvangen heeft.

Ik hoop dat u op deze manier toch nog op een goede manier gebruik kunt maken van uw abonnement.

Remco
Telfort Webcare

Zoals ik zo vaak tegenkom blazen mensen hoog van de toren en achteraf blijkt dat ze toch zelf fout zitten.

Zo ook in dit geval.
En om gelijk te beginnen met "de media", moet je vooral doen als je achteraf zelf fout blijkt te zitten!. :p

En degene die hier zeurde over de aanmelding onder de naam Telfort wecare:
Geloof je nou echt dat Helpmij zulke namen toelaat als ze niet vantevoren overleg met deze persoon hebben gehad ter verifiering ?
Juist door zulke reacties kan men als bedrijf zich terugtrekken, dus wees blij dat verschillende bedrijven op deze manier proberen hun klanten te helpen.

En ik geloof ook niet dat je sim gestolen is, je hebt gewoon een andere telefoon gekocht en hoopte zo van je abonnement af te komen. Het is mij namelijk allemaal iets té toevallig.

re

Nou Je mag denken wat je wil waarom kan en zou ik dan niet bellen heb immers nog tot eind vorige maand gebeld zoals webcare kan na kijken en waarom zou ik dan nu niet ,meer bellen daar ik toch het abbonement moet door betalen??? immer genoeg bel minuten!!!!!!!!!
Aan Remco ik hoop dat jullie dan wel het nieuwe adres hebben wat ik schriftelijk heb toe gezonden en laatst op het forum heb gezet anders kan ik lang wachten op de simkaart

grtz dave
in iedergeval het nummer is geblokkeerd dat is voldoende om aan tenemen dat remco er wel van is, ik wil geen partij kiezen dan had ik nooit op dit forum moeten komen maar de mensen die wilden helpen hebben geholpen, Thkx aan de goede wil.

Re Remco

Toch nog ff de vraag daar ik nog geen reactie van je heb ontvangen, Is de adres wijziging wel gewijzigt of niet??
Jedi ??? als ik wist dat ik fout zat waarom zou ik dit op zo'n publiekelijk forum dan zetten, en ja hoor om onder 2 maanden uit te komen al dit schrijven en gedoei maken :confused: dacht het niet. Ik had op Deze provider niets aan e merken alleen dat toen ik de bevestiging kreeg van de opzegging( in maart dit jaar) het contract eindigde in 21-12-09.
Toen begon het allemaal met geen antwoorden op brieven waarom of waardoor.tel. die afgebroken werden. dan was ik toch zeker in april begonnen om onder het contract uit te komen!!!!!!!!!!!!
Hierbij laat ik het, krijg een nieuwe simkaart tot 21-12-2009 met mega belminuten (ongeveer 6 a 700) alleen de vraag op welk adres daar ik sins 01-10-2009 ben verhuist!! :shocked:

De Groeten aan Helpmij forum medewerkers en badankt voor de hulp

Fluppie: je probleem is toch dat je geen toestel hebt? Je kan tot uit mijn hoofd 3 maanden voor afloop contract je contract al verlengen / overstappen op een andere provider. Dan kan je dus al gebruik maken van je toestel en gaat je abonnement net als bij telfort pas in december in. Probleem is dan toch opgelost?

re

Een toestel is het probleem ook niet heb je zo gekocht en heb ik al alleen op me oude zat navigatie enz.dat is nu ook weg.
en een nieuwe provider heb ik ook al. Het abbo loopt nog 4 wkn daarbij had ik 350 bel min. p/maand dus nu ongeveer 700 maar daar gaat het me niet om ik had brieven gestuurd waar geen reactie op kwam gebeld waar ik steeds werdt doorverbonden en uiteindelijk de verbinding verbroken. Dus ik zat er naast(ddor niet goed lezen of luisteren in de winkel) met me contract dat geef ik toe alleen dat ik op mijn schrijven van : waarom het contract afliep op 21-12. het verhuisbericht enz. plus dat ook nog eens me telefoon werdt gepikt waarbij ik bang was dat ermee misbruik zou worden gemaakt.(gemailt en gebeld om te blokkeren) en geen reactie dat reken ik hun wel aan. en dat ze me een simkaart cadeau willen doen prima maar deze is waarschijnlijk dus ook op het verkeerde adres aan gekomen dus.
weg is pech 150 eurotjes 330 guldens.
Grtz en een fijne avond verder

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan