Einde Pagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Einde Pagina (makkelijke vraag??)!!

Hallo,

Ik ben in word bezig met een verslag en nu wilde ik op elke pagina een driehoek in elke hoek hebben. Dus ook Hélemaal onderaan in de hoek gedrukt zeg maar. Als ik deze daar dan neerzet en vervolgens AFDRUKWEERGAVE doe zit er weer een witregel tussen de onderkant en de driehoek.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze driehoek gewoon onderin blijft en niet met afdrukken iets naar boven verschoven is. Dit heeft waarschijnlijk met de pagina instelling te maken maar hoe pas ik dit aan?!

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hoi,

1. stuur als bijlage het Word-document mét je 'driehoek'
2. elke printer, zéker inktjet, moet t.o.v. de paginarand een kleine ruimte houden.
3. het zal hoogstens lukken als je afdrukt met een laserprinter .... en dan nog.

Maar nogmaals: stuur het document maar dan kijk ik bij mij (met laserprinter) of het wél lukt.

Hoi,

1. stuur als bijlage het Word-document mét je 'driehoek'
2. elke printer, zéker inktjet, moet t.o.v. de paginarand een kleine ruimte houden.
3. het zal hoogstens lukken als je afdrukt met een laserprinter .... en dan nog.

Maar nogmaals: stuur het document maar dan kijk ik bij mij (met laserprinter) of het wél lukt.

Volgens mij kan ik je niks sturen? Maar het is heel eenvoudig.

Open een word document en onderaan bij tekenen kun je zo een driehoekje tekenen. Ff opvullen met kleurtje en onderin de hoek plaatsen en vervolgens printen. Kijk dan maar wat die doet.

Gr.

marges printer

Zoals Teun.van.Veelen al zei. Printers hebben een marge vanaf waar ze beginnen te printen.

Om het simpel te zeggen. Wanneer je in je document een achtergrond kleur zou neer zetten dan zie je dat dit helemaal is. Wanneer je gaat printen zie je echter rondom een wit stukje.

Helaas geldt dit in principe voor zowel inktjet als laser printers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan