Eindelijk mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Hallo,

Hier is dan eindelijk m'n website :) Hij is nog niet helemaal af, maar dat maakt niet uit.

Laat je mening horen. Ik hoor ook vooral graag wat je niet goed vind, zodat ik dat kan verbeteren.

De url: http://dekok.exsilia.nl

Ik heb ook een .tk adres (www.teracon.tk). Maar die is op het moment nogal traag.

Groeten van Jeffrey

Ik heb geen verstand van websites bouwen, maar ik lees de teksten altijd. Ik vond deze wel heel grappig :

U heeft de keuze om de hosting (het online beschikbaar maken van uw website) aan mij over te laten. U betaalt dan per kwartaal een bedrag voor de hosting. U kunt ook zelf de hosting regelen, u bent dan even duur uit

Het laatste zinnetje komt vreemd over bij mij, maar dat zal de onwetendheid zijn denk ik :D
Groetjes, Tanja

o ja, tipje: ik kom "wij" en "ik" door elkaar tegen, en bij portfolio "je"en "u" door elkaar. Het is wel zo professioneel om het bij 1 standaard te houden

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Ik heb geen verstand van websites bouwen, maar ik lees de teksten altijd. Ik vond deze wel heel grappig :

U heeft de keuze om de hosting (het online beschikbaar maken van uw website) aan mij over te laten. U betaalt dan per kwartaal een bedrag voor de hosting. U kunt ook zelf de hosting regelen, u bent dan even duur uit

Het laatste zinnetje komt vreemd over bij mij, maar dat zal de onwetendheid zijn denk ik :D
Groetjes, Tanja

o ja, tipje: ik kom "wij" en "ik" door elkaar tegen, en bij portfolio "je"en "u" door elkaar. Het is wel zo professioneel om het bij 1 standaard te houden

De teksten heb ik nogal snel getikt, ik zal de foutjes er nog uithalen. Bedankt voor de tip.

Over dat stukje tekst over hosting heb ik al veel commentaar gekregen :D

Ik vind de site een beetje druk als ik erop kom. daar bedoel ik mee dat je maar maar een menu hoeft te hebben (ik zie er twee boven en links) zou ik niet doen. Je hebt ook twee logo's erin gezet zou ik ook niet eentje is wel voldoende.
Als je er professioneel uit wil zien ook geen frames nemen maar tabellen.

Geplaatst door the mailman
Ik vind de site een beetje druk als ik erop kom. daar bedoel ik mee dat je maar maar een menu hoeft te hebben (ik zie er twee boven en links) zou ik niet doen. Je hebt ook twee logo's erin gezet zou ik ook niet eentje is wel voldoende.
Als je er professioneel uit wil zien ook geen frames nemen maar tabellen.

Persoonlijk vind ik hem niet te druk. Twee logo's klopt niet. Het linker plaatje is het logo, de rechter m'n header.

Over de frames ben ik het met je eens. Ik heb het zelf ook niet zo op frames. Maar de website is ook voor een examenopdracht. En daarin stond dat je website uit frames moet bestaan. Misschien herbouw ik hem na dat hij becijferd is.

Mijn slechte punten.
Ik vind het slechte kleuren, met name dat blauwe/paarse.
De zwarte lijnen ertussen vind ik nogal storen.
Voor de rest ziet het er leuk uit.
Maar, onthoud goed, dit is mijn mening :)

Ik zou dan toch het logo weg halen en gewoon je header laten staan. Ten eerste ik vind die mooier dus ik zou dat gewoon als logo doen. Maarja misschien moet je dat wel voor school doen.

Ik heb er weinig op aan te merken, alleen de kleur blauw(?) had wat minder fel gemogen. Voor die frames ben je wat mij betreft ruim geslaagd, dus ga maar fijn tabellen inbouwen. Succes.
applaus.gif
.

home: Haal 'Huidige projecten' en de wachtlijst weg, zolang je daar geen invulling voor hebt. Dit komt erg onprofessioneel over. Maak wat sites zonder specifiek doel om je layout kunsten te tonen (voorbeeldjes dus, zowel met als zonder frames).

portfolio: "In het begin zag het er heel anders uit, maar ik was niet tevreden. " >> Niemand is geïnteresseerd in je twijfels; het concept en het resultaat telt.

Je voert een bedrijfsnaam, vermeld dan ergens je kvk nummer, dit wekt wel vertrouwen.

Je site is met zorg gemaakt, dus je hebt mijn zegen ;)

Laatst bewerkt:
Ten eerste iedereen bedankt voor zijn/haar reacties.

Aanstaande vrijdag wordt m'n website becijferd. Ik denk wel dat ik een voldoende krijg. Na vrijdag ga ik beginnen aan de herbouw. De lay-out ligt al klaar.

Ik zal al jullie adviezen in overweging nemen.

Als je het aan mij zult moeten vragen? Nou ik kan niet echt blij van die website worden. Aan de ene kant kun je zien dat er iemand aan gebouwd heeft die er wel verstand van heeft maar het is zó druk allemaal. De kleurkeuze paars/blauw en geel is niet echt mijn smaak. Verder mocht je bijvoorbeeld in dit headertje je letters wel anti-alliasen en als ik alle kleuren bekijk kom ik uit op

Groen
Geel
Blauw/Paars
Zwart
Grijs

En dat lijkt me toch echt iets teveel van het "goede".

Als ik je iets aan kan raden zou ik niet verder gaan als bedrijf maar ga gewoon leuke websites bouwen want ik denk niet dat je met dit soort dingen veel klanten zult krijgen. Zorg dan minstens dat je wat meer in je portfolio hebt.

Ook je woordkeuze is niet echt mijn smaak. Het komt gewoon niet professioneel over.

Vergelijk deze pagina met de jouwe bijvoorbeeld... wat komt dan professioneler over?

Maar verder nog veel suc6 met het aanpassen van je site.

Ik kan kort zijn: Ik vind het niet echt een visitekaartje voor een webdesign-project.

Maar ik hou het toch niet kort:

De header is mooi gemaakt, maar als ik naar de website zelf kijk, vind ik die nogal druk. Kleuren zijn niet mooi, erg flets. Tekstkopjes zijn wel errug groot, teveel witregels, waardoor je lange pagina's krijgt.

En als laatste vind ik dat je wel erg weinig informatie geeft bij de verschillende onderwerpen. Meestal blijft het beperkt tot 1 of 2 regels met de mededeling dat dit of dit op de website kan. Bijvoorbeeld over die hosting, je zegt dat je het kan doen, maar niet waar je gaat hosten, hoe je gaat hosten, hoeveel het kost enz enz

Ik ben vandaag begonnen aan een nieuwe versie. Ik heb al jullie tips proberen mee te nemen in het ontwerp. Als hij af is horen jullie het wel :)

Ik heb een nieuwe header gemaakt. Vinden jullie deze beter als de vorige?

Bijlagen

• logo.gif
    logo.gif
    14 KB · Weergaven: 20
Oke, dat vond ik zelf eigenlijk ook. Dan houd ik het bij deze.

Bijlagen

• logo.gif
    logo.gif
    15 KB · Weergaven: 28
Ik zou ook een andere achtergrond kleur van de header kiezen (niet de geel tint die je nu hebt dus)

Geplaatst door the mailman
Ik zou ook een andere achtergrond kleur van de header kiezen (niet de geel tint die je nu hebt dus)

Welke kleuren je mooi vind ligt aan je smaak.

De nieuwe versie is online, maar nog niet af. Niet alles doet het al. De teksten en scripts kunnen nog wat foutjes bevatten.

Teracon

een beetje overlopende effecten zouden leuk zijn en paar rondingen ook :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan