Eindelijk nieuw systeem, comments?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Volgens mij niets mis mee:thumb:

Laatst bewerkt:
Damn, net te laat :P Heb al besteld, nadat er volgens modag niks mis mee was. Is het een erg groot probleem?

tjah tripple channel geheugen op een dual channel moederbord werkt wel alleen gaat je prestatie er wel op achteruit
omdat je moederbord nu op singlechannel gaat draaien
en aangezien jij high end wilt gaan ga je dat wel ligjes merken

wat je kan doen is gewoon nog 1 x 2GB corsair DDR3 ram bestellen en erbij prikken dan heb je quadchannel *nog sneller*

ik zie geen processor koeler erbij!
ookal krijg je een stock koeler van intel die nogal zwak is is een aftermarket koeler is zeker aan te raden

Laatst bewerkt:
Als je het al besteld hebt, waarom vraag je dan nog of alles goed is?
Voor het zelfde geld ondersteunde het moederbord de CPU niet... En dan zit je met onderdelen waar je niets aan hebt.

Als je het al besteld hebt, waarom vraag je dan nog of alles goed is?

Heb al besteld, nadat er volgens modag niks mis mee was.

Voor het zelfde geld ondersteunde het moederbord de CPU niet... En dan zit je met onderdelen waar je niets aan hebt.

Het ging mij er vooral om of de grafische kaart wel zou passen, aangezien die best groot is. Processor - moederbord combinatie heb ik aandachtig naar gekeken dus dat klopt verder wel. Trouwens, azerty monteert de processor op het moederbord dus daar zouden ze dan zelf ook wel achterkomen.

Wat betreft de geheugen / processorkoeler kwestie, dat koop ik er dan later wel bij. Heb ik nu even het geld niet voor.

Bedankt voor de reacties!

mag ik trouwens vragen waarom je speciaal een p67 moederbord hebt gekozen?

je hebt moederborden die aan jou verwachting voldoen die 60/80 euro kosten
P67 is opzig goed alleen heb jij daar geen voordeel aan
jou cpu ondersteund geen overklocking

echter wil je in de verre toekomst nog eens crossfire/sli draaien dan heb je wel weer nut aan een P67 moederbord

al met al goede keuzen maar voor jou zijn het extra's die je niet gebruikt/ondersteund die dit moederbord wel aanbied

Laatst bewerkt:
Ok, ik wil me verontschuldigen voor mijn onhandigheid. Jullie hebben me geprobeerd te helpen, en ik luisterde niet echt. Daarom heb ik de order geannuleerd, en wil ik opnieuw beginnen, met jullie hulp, als jullie nog willen :p
Ik ben op het moment weer iets aan het samenstellen dat ik zo zal posten, dus als jullie daar straks een reactie op zouden willen geven ;)

Nogmaals sorry hoor

dan heb je dus ook niet veel aan een i7 2600K (K is voor overklockers die is daar speciaal voor unlocked) er zit verder geen verschil in snelheid

klikerdeklik
ik heb de cpu koeler aangepast de Scythe mugen B koeler is erg stil en koelt tog erg goed en behoort tot de beste lucht koelers
en is nog lekker goedkoop ook

ik heb er ook een 600watts voeding van gemaakt dat is ruim voldoende voor dit systeem
en heb er een i7 2600 van gemaakt reden hiervoor heb ik al duidenlijk gemaakt

Lol, hoe kom je bij die processor koeler? Toen ik ging filteren op socket 1155 zat die er niet tussen, Bedankt daarvoor :p

Ok, ik heb nog een vraag:
Op mijn huidige pc staat windows 7, ik heb daar de retail copy van. Van die pc wil ik de harde schijf gebruiken in de nieuwe pc, en ik wil ook die windows 7 retail copy gebruiken. Ik zal dan waarschijnlijk windows 7 moeten deïnstalleren, maar hoe moet ik dat doen?

wat je kan doen is gewoon nog een keer windows 7 installeren op de HDD

en dan de oude versie verwijderen door deze tut te volgen
klik scenario 1 moet je dan doen
dan kun je ook nog de oude files terug halen

Laatst bewerkt:
Moet ik dat doen wanneer de harde schijf nog in de oude pc zit, of in de nieuwe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan