Eindelijk werkt Skype,doen mijn boxen het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel voor je reactie Lange Pier en natuurlijk ook Frisian.

Het is wederom niet gelukt.
Ik kan er slecht bij dat alleen Skype instaleren en het plaatsen van zo'n ***lig headsetje mijn pc zodanig van zijn theewater heeft gebracht dat ik dat geluid maar niet meer aan de praat krijg :(

Nog andere oplossingen?
behalve het raam uitgooien?

Mariska34 zei:
Dankjewel voor je reactie Lange Pier en natuurlijk ook Frisian.

Het is wederom niet gelukt.
Ik kan er slecht bij dat alleen Skype instaleren en het plaatsen van zo'n ***lig headsetje mijn pc zodanig van zijn theewater heeft gebracht dat ik dat geluid maar niet meer aan de praat krijg :(

Nog andere oplossingen?
behalve het raam uitgooien?

Wat is niet gelukt?:confused:

Drivers downloaden of deze installeren? ook degene die eronder staan geprobeerd?
De gele vraagtekens, daar drivers voor laten zoeken? door windows?
Aansluitingen van de headset wel in de juiste gaatjes?:D

Je hebt gelijk...ik moet natuurlijk wel vertellen WAT er niet gelukt is!
De eerste drivers heb ik kunnen instaleren no problem.
De drivers daaronder ook gedownload maar als ik dat mapje open zie ik een boel andere mapjes staan.
Naam van het mapje is overigens analog-fsc.d1 625-d1627

Ik heb 1 mapje geopend (smx.cat) maar dan krijgen ik dingen als een veiligheidsbibliotheek..en dat zag er heel onbegrijpenlijk uit!

Wat betreft de juiste gaatjes??
Dat wil ik maar beter niet gelezen hebben! :D
Het gaat niet zo zeer meer om de headset maar ik wil mijn geluid uit mijn boxen terug :(

owja die gele vraagtekens? die heb ik laten verwijderen..op advies van Frisian.

Mariska34 zei:
owja die gele vraagtekens? die heb ik laten verwijderen..op advies van Frisian.

Tja, als er hardware niet goed is geinstalleerd, dan komen die gewoon weer terug.
Maare, Skype heeft hier toch niets mee te maken? dat was gewoon de wet van Murphy.

Mij bekruipt het gevoel dat de luidsprekers, of staan uitgeschakeld, of toch in het verkeerde gatje:D zitten, of ze staan softwarematig uitgeschakeld, je hebt ook een mixer, softwarematig, hoe staat de boel daar?

Even kort door de bocht, alle drivers zijn geinstalleerd, je hebt geen gele vraagtekens in apparaatbeheer, de geluidskaart aldaar staat met alle codecs ook goed geinstalleerd, de speakers zitten in het juiste gaatje, wat zouden die speakers verhinderen om geluid weer te geven.

De volume instellingen en/of de ingangsinstellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan