Eindigen dia voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero38

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
20
Hallo,
Ik heb mijn PP 2007 dia show inclusief muziek voorelkaar gekregen, maar weet niet percies hoe ik de show automatisch moet eindigen.
Wie kan mij hiermee helpen???
Bedankt,
Nero38
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Klik op de Officeknop
Rechtsonder in venster: 'Opties voor Powerpoint'
Rubriek 'Geavanceerd'
In de sectie 'Diavoorstelling' het vinkje weghalen bij 'Eindigen met zwarte dia'
 
einde

Ik heb het aangepast maar als het geindigd is, begint het automatisch opnieuw. wat doe ik dan fout?
nero38
 
Ik heb het aangepast maar als het geindigd is, begint het automatisch opnieuw. wat doe ik dan fout?
nero38

Oohh ... maar dat is een heel andere vraag dan die je eerder stelde.
Dit laatste regel je door op te geven dat de voorstelling bij 'automatisch afspelen' niet herhaald moet worden.
Open de presentatie.
Optie: Diavoorstelling
Knop 'Diavoorstelling' in het lint
Vinkje weghalen bij 'Herhalen totdat op ESC wordt gedrukt'
 
Laatst bewerkt:
Ok

Beste Teun,
Mijn PP 2007 is eindelijk, na heel veel forums gelezen en gekregen,klaar zoals ik het hebben wil. Nogmaals heel veel dank en ben er heel erg blij mee. Mijn week eind kan niet meer stuk.
Bedankt,
nero38
 
PP-2007 naar PP-2003

Hallo,
Mijn PP-2007 ziet er perfect uit.Stuurde naar mijn kennis helaas die kan het bestand niet openen. Heb het bestand Opslaan Als gebruik en PP-2003 als bestandsnaam gedaan.
Probleem komt nu, het bestand voor PP-2003 word gigantisch groot en wel van 4.53MB op PP-2207 wordt het 48.8MB op PP-2003.
Is er misschien een oplossing daar voor om het bestand zo axceptabel te maken op
PP-2003 en die per @mail te kunnen versturen? Want het maximum om een PP-2003 te versturen is 5MB heb ik vernomen.
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt,
nero38

IK HEB HET GEVONDEN....bedankt
 
Laatst bewerkt:
Presentatie

Hallo,
Ik heb een presentatie met mijn eigen opgenomen liederen en een foto van mij zelf op mijn presentatie gemaakt. De eerste twee liederen worden wel in het presentatie ingepakt maar de andere weer niet. Wat kan en moet ik doen?
En bij het klikken op de keuze lied, kan ik het niet stoppen en als ik op die andere lied klik, gaat het alles door elkaar heen.
Wat kan en moet ik doen?.
Wie help mij?
Mijn dank.
nero38

p.s. mijn andere PP problemen zijn opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan