Eindproduct videofilm opnieuw bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geacht forum,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb in "opdracht" van een kennis een videofilm, van bijna 1 uur 20 minuten, gemaakt. De existentie van het eindproduct is AVI. Ik gebruik het programma Showbiz van Arcsoft.
Nu wil de opdrachtgever op enkele plaatsen de film wat aangepast zien. Titels enz.
Na het ophalen van de film blijkt dat ik er niets aan kan doen. Alles zit geïntegreerd in het eindproduct. Dat wil zeggen dat titels, geluid, overgangen niet meer zichtbaar zijn en derhalve niet bewerkt kunnen worden.

U voelt de vraag waarschijnlijk wel aankomen. Hoe kan ik een en ander dan wel weer zichtbaar maken, zonder de film te verknoeien.

Er moet uit worden gegaan dat ik geen oorspronkelijke gegevens van de film meer heb.

Kunt mij helpen?

met een vriendelijke groet,

Jac Art

Daarom dat je altijd het project zelf moet saven :)

Je kan nu geen titels meer verwijderen/bewerken.
Geluid zou je in principe wel kunnen veranderen omdat geluid en beeld op verschillende kanalen staan.(denk ik toch)
Het enigste wat je kan doen is titels toevoegen.

Laatst bewerkt:
Beste sunion,

In feite had ik zelf ook wel gedacht dat aan het eindpoduct niet meer was te tornen. Maar je weet maar nooit of er forumleden zijn die meer expertise hebben. Ik weet niet of je het programma Showbiz kent, maar je kunt het product wat je maakt natuurlijk saven. Ik heb ook getracht om Showbiz- bestanden terug te halen, Maar ik kwam tot de ontdekking dat er in de opgeslagen film avi-bestanden en foto's zitten. Die bestanden moet je dan opnieuw koppelen. Als je dat doet bestaat het gevaar dat de hele film uit zijn verband wordt gerukt. Eigenlijk is daar geen beginnen aan.

Ik zal die kennis berichten dat er niets meer aan kan worden gedaan. De film helemaal opnieuw maken om een paar woordjes die eigenlijk anders hadden gemoeten, vind ik toch wel teveel gevraagd. Totaal ben ik ongeveer 5 weken met de film bezig geweest. Het eindproduct mag er zijn, maar toch vin ik het vervelend.

Dank voor het meedenken!

met een vriendelijke groet

Jac Art

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan