• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

EK pool gelijkspel kwartfinale

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kareloosting

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Een aantal weken geleden heb ik een bestand gedownload, die ik heb gebruikt voor het invullen van een EK pool, naam Oldenkamp. Nu lukt het niet om bij een gelijkspel in de kwartfinale het juiste land in de halve finale te krijgen. Wie kan mij hierbij helpen? Het invullen van een V of P helpt ook niet.

Laatst bewerkt:
Bij gelijk spel is er geen winnaar.... dus gaat er ook niemand naar de halve finale....

je zult de strafschoppen mee moeten verwerken.....

Het invullen van een V of P helpt ook niet. Ik kan de formule ook niet zien of aanpassen omdat deze is beveiligd.

Als de stand na verlenging 1-1 was, en het thuis land de penalties won met 4-3, dan kan je toch 5-4 invoeren:(

Volgens de regels gelden de uitslagen na 90 minuten en helaas niet na verlenging of penaltys. Heeft iemand anders het bestand van Oldenkamp gebruikt en loopt ook tegen hetzelfde fout aan?

Je hebt dus een pool waar je alleen maar de uitslag na 90 minuten kan invullen. Vreemd programma dan.
Als de deelnemers geen bezwaar hebben, zou ik zoals @bandito bob zegt de werkelijke eindstand invullen van bijvoorbeeld 5-4 inclusief dus de verlenging en eventuele strafschoppen. Zodat er in finale wedstrijden een winnaar is.

En de volgende keer een programma gebruiken waar dit wel mogelijk is.

Als je het bestandje hier plaatst kan iemand misschien een oplossing aandragen.

Sorry, het uploaden lukt niet, waarschijnlijk is dit beveiligd vanuit mijn werk. Ik zal het vanavond thuis uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan