Electr. probleem Toshiba SP4600

Status
Niet open voor verdere reacties.

SP4600

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Goedendag,
zoals ook in dit Topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=346233&highlight=laptop heb ik een electrisch probleem met de Toshiba Laptop Satelite Pro 4600

Inmiddels doet hij het helemaal niet meer. Als ik hem aan de netvoeding hang gaat het groene ledje (netvoeding branden) en het oranje ledje (batterij) knipperen. Normaal moet dit continue branden met de adapter erin.
Opstarten doet hij niet, als ik de startknop indruk gaan de ledjes uit voor een seconde, maar er gebeurt niets, laptop start niet op.

Als ik aan de plug van de adapter meet dan meet ik ± 15 volt gelijkspanning volgens de specs, dus die zou goed moeten zijn
Ook de laptop open geschroefd, maar daara weet ik niet wat ik zou kunnen/moeten meten.

Iemand die me op weg kan helpen waar ik zou kunnen kijjken zodat ik de laptop weer kan gaan gebruiken ?

Bij voorbaat dank,
Erik

Thanks !!:thumb:
Mail verstuurd naar de Meern. . . . . .

Greetzz,
Erik

Antwoord terug gekregen met een waslijst aan mogelijke oorzaken.
Advies om laptop binnen te brengen voor onderzoek, kosten € 45,00

Op zich niet veel geld, maar zou het nog de moeite waard zijn om het ouwe beestje te repareren? In doe er niet veel spannende dingen mee, (beetje internetten en mailen) dus dan heb je voor niet al te veel geld ook een nieuwe. . . . .

Groeten,Erik

voor een beetje te internetten heb je vanaf €350,00 een nieuwe

Afgelopen dagen de gehele laptop open geschroefd, alles wat los kon is los geweest.
Ik kan er niets aan ontdekken, doormeten levert al helemaal niets op.

Het zal i.d.d. een nieuwe moeten gaan worden:(

Bedankt voor het meedenken,
Groeten,
Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan