Electro Pc game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Hoi,

Ik heb hier het speelgoed van het jaar al een jaar speel-loos in de kast liggen. Met een lichtpen moet je het goede antwoord op het scherm aanwijzen, maar het ding doet het niet. Volgens de systeemeisen moet ik een joystickpoort hebben. Is dat iets wat via een insteekkaartje te realiseren is? En is zo'n poort iets anders dan zo'n oude muispoort (die ik wel heb)?

Ben benieuwd

Vr gr

Olof

Hallo,

Je zegt dat je een joystickpoort nodig hebt. Die kan je over het algemeen achter op je geluidskaart vinden. De "oude"muispoort is bijna 100% zeker niet geschikt voor je laserpen. (Let erop dat je als het geen plug and prlay de drivers er waarschijnlijk nog moet opzetten.

MVG,

Mavaros

Die pen is wel leuk, maar hoezo onbespeelbaar?
Het spel is immers ook te spelen met een muis. ;)

Ff voor de goede orde;

Ik heb het geprobeert op mijn "oude" P166 pc, de P3 van een kennis en nu op mijn "nieuwe" Celeron 800. In geen van de gevallen werkt zowel de lichtpen, danwel de muis, ongeacht of de pen is aangesloten op de joystickpoort van de geluidskaart, danwel op de "oude" muispoort. Wat de muisoptie betreft; zowel een draadloze USBmuis als een gesnoerde trackball geven geen leven. Voor het gemak heb ik er een schermdump bijgedaan.

We blijven proberen

Bijlagen

• electro.jpg
    electro.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 53
Ff voor de goede orde;

Ik heb het geprobeert op mijn "oude" P166 pc, de P3 van een kennis en nu op mijn "nieuwe" Celeron 800. In geen van de gevallen werkt zowel de lichtpen, danwel de muis, ongeacht of de pen is aangesloten op de joystickpoort van de geluidskaart, danwel op de "oude" muispoort. Wat de muisoptie betreft; zowel een draadloze USBmuis als een gesnoerde trackball geven geen leven. Voor het gemak heb ik er een schermdump bijgedaan.

We blijven proberen

Bijlagen

• electro.jpg
    electro.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 51
Electro pc game pen

Hoi, ik heb na een aantal jaren ook dit spel gevonden en inmiddels geprobeerd om ook dit spel op te starten, maar pen werkt niet, ondanks dat ik een usb gameport adapter heb aangeschaft aangezien ik geen joystickpoort heb....
Heeft iemand nog een oplossing??
Het spelletje zelf start ik wel (op mijn XP machine) maar dan onder windows 98/ME maar systeem (XP) herkent pen dus niet.... grrrrrrrrr:mad: wie kan mij helpen aangezien ik nu de hele middag al bezig ben zonder enige suc6!!....

Caroline

Oja, de opmerking "Je kunt beter weinig weten van veel, dan veel weten van weinig" is leuk maar niet zinnig :(

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helmpij.nl

Dat is geen leuke opmerking, maar een handtekening. Heeft dus niets met het onderwerp te maken.

Aangezien dit topic oud is, sluit ik hem.

Open desnoods een eigen, nieuw topic over dit onderwerp voor diegenen die verder over dit spel willen praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan