Elk nieuw object in Word 2010 toont de tekst "<object>"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Everard

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2013
Voor volgend probleem heb ik voor m'n gevoel het halve internet al afgezocht, maar niet gevonden. Het gaat om het volgende:

Sinds afgelopen week krijg ik bij invoegen van objecten (bijv. cirkel, vierkant, driehoek etc.) ook het woord <object> linksbovenin mijn pagina te zien. Ook bij afdrukken, bij converteren naar PDF etc. blijft deze staan.
Ook eerder gemaakte documenten hebben nu dit probleem en ik krijg het niet weg. Het lijkt ergens een setting te zijn die diep is weggestopt.
De opties via Bestand --> Opties --> Standaard / Geavanceerd heb ik allemaal al langsgelopen, alsook alle opties op de tabbladen in de Ribbon, inclusief die van Developer.

Text-object in Word2010.jpg

Ben zeer benieuwd of iemand hiermee bekend is en of iemand de optie weet om dit uit te krijgen!

Hartelijke dank alvast!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Office Professional Plus 2010, zie plaatje.
word versie.JPG

Het document heb ik bijgevoegd en een paar objecten toegevoegd.
Na invoegen van een object komt er weer een woordje '<object>' bij.
Het lijkt een property te zijn gelinked aan de "Microsoft Office Objecten". Ook bij kopiëren van objecten vanuit Excel/Powerpoint komen die <object> woorden er te staan.

Als het goed is zit het Word document er nu bij.

Bijlagen

Als ik je document open, ziet het er goed en normaal uit. Dus weinig aan te zien :).

Heb de PDF er ook even bij gedaan: zo ziet het er bij mij (in Word dan..) uit.

Inderdaad is het wel pc specifiek; op laptop van iemand anders heb ik er geen last van. Alleen op m'n eigen laptop.
Dat maakt het extra lastig.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik snap dat het er bij jou zo uit ziet, maar ik kan dat dus niet zien noch reproduceren. Probeer anders eens de standaard instellingen van Word te herstellen door de Normal.dot(x/m) te hernoemen of te verwijderen. Word maakt dan zelf een nieuwe aan met de standaard instellingen.

Normal.dot heb ik inderdaad al een keer gerenamed; maar bij starten van Word met een nieuw document zelfde resultaat.
Misschien een optie in de registry die je niet via de gangbare toolbar(s) kunt setten..?

OK, bedankt zover; ik hoop op iemand die het al eens gezien heeft en weet waar je dat kunt instellen, dus vandaar mijn poging. Maar begrijp dat reproduceren lastig is .... Thx!

Ik heb dit probleem ook gezien. en daar was de enige oplossing dat er een nieuwe installatie van windows werd uitgevoerd.

ik hoop zeer dat er een oplosing voor gevonden wordt, dit zijn de meest vervelende issues

Er is contact geweest met Microsoft die aangegeven hebben dat door herinstallatie van Office het probleem kan worden opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan