Goedemorgen,
Ik krijg elke keer als ik de computer op wil starten BSOD met de bccode van 124. Als ik de computer in veilige modus opstart kan ik pas zien dat het de bccode 124 is en dan doet de computer het wel. Als ik automatisch uitschakelen toe pas in veilige modus of bij het begin bij de f8 knop werkt dit voor beide niet, hij start gewoon weer opnieuw op keer op keer.
Als ik Windows 7 er op nieuw op wil zetten kan dit niet op mijn eigen pc. Hij start dan weer opnieuw op na het windows logo en kom niet eens bij de installatie zelf. Als ik deze installatie + mijn hdd bij mijn broer aan de pc hang kan ik gewoon de installatie voldoen en afronden. Dit heb ik nu ook gedaan, maar blijf het probleem op mijn computer ondervinden.
Heb al de volgende mogelijkheden geprobeerd, maar zonder succes:
- Andere moederbord geprobeerd (Asrock 970 Extreme 4).
- Onboard videokaart geprobeerd, terwijl de andere er uit gehaald was.
- Beide geheugenkaarten verwisseld en 1 tegelijk geprobeerd.
Naar mijn weten kan het de HDD niet zijn, omdat hij wel in mijn broer zijn computer doet.
Moederbord: MSI 760GM-P23
Videokaart: GigaByte GeForce GTX 550 Ti 1024 MB
HDD: OCZ Agility 3 60 GB
Geheugen: Kingston Hyper X Genesis Special Edition Grey 8 GB 1600 MHz, Kit Of 2
Processor: AMD FX 8120
Voeding: HuntKey APFC 600 Watt
Ik krijg elke keer als ik de computer op wil starten BSOD met de bccode van 124. Als ik de computer in veilige modus opstart kan ik pas zien dat het de bccode 124 is en dan doet de computer het wel. Als ik automatisch uitschakelen toe pas in veilige modus of bij het begin bij de f8 knop werkt dit voor beide niet, hij start gewoon weer opnieuw op keer op keer.
Als ik Windows 7 er op nieuw op wil zetten kan dit niet op mijn eigen pc. Hij start dan weer opnieuw op na het windows logo en kom niet eens bij de installatie zelf. Als ik deze installatie + mijn hdd bij mijn broer aan de pc hang kan ik gewoon de installatie voldoen en afronden. Dit heb ik nu ook gedaan, maar blijf het probleem op mijn computer ondervinden.
Heb al de volgende mogelijkheden geprobeerd, maar zonder succes:
- Andere moederbord geprobeerd (Asrock 970 Extreme 4).
- Onboard videokaart geprobeerd, terwijl de andere er uit gehaald was.
- Beide geheugenkaarten verwisseld en 1 tegelijk geprobeerd.
Naar mijn weten kan het de HDD niet zijn, omdat hij wel in mijn broer zijn computer doet.
Moederbord: MSI 760GM-P23
Videokaart: GigaByte GeForce GTX 550 Ti 1024 MB
HDD: OCZ Agility 3 60 GB
Geheugen: Kingston Hyper X Genesis Special Edition Grey 8 GB 1600 MHz, Kit Of 2
Processor: AMD FX 8120
Voeding: HuntKey APFC 600 Watt