elke keer herzelfde probleem met games

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
111
ik doe de game instaleren van c.d of mounten.......klik daarna op de snelkoppeling van dit betrefende game.......daarna stopt hij er elke ermee...hij gaat dan niet verder met opstarten ook als ik de c.d in speler laat zitten!!!
heb directx 9 geinstallerd,firewall uigezet en ook norton antivirus uitgezet???

wat kan dit zijn,het is bij diverse games:eek:
 
Heb je wel een fatsoenlijk video kaart die de game ondersteunt?
:rolleyes: of misschien is het een copieer beveiliging en heb je een No-CD crack nodig
 
ik heb een kaart van 2 jaar oud...heb de drivers geupdate maar heeft niks geholpen:

nvidia gforce 2 mx/mx400

....als ik c.d opnieuw in de speler doe krijg ik als geinstaleerd heb......het vakje spelen en hij gaat dan ook niet aan de gang?
 
Tja dat is niet zo'n best video kaartje, de huidige nieuwe spelen van tegenwoordig zullen daar niet meer mee werken aangezien die kaart geen TnL Lightning ondersteunt.
 
I. Systeemvereisten van het spel
-------------------

Minimum Configuratie:
* Windows(r) 98/ME/2000(Installeren in Admin)/XP(Installeren in Admin)
* Pentium II (of equivalent) 266 MHz of sneller
* 64 MB RAM
* 24x cd-romspeler
* 100 MB op HD
* 16-Bit kleuren
* 8 MB 3D video card met Windows(r)DirectX(r) 8.1-compatible driver
* Windows(r)DirectX(r) 8.1-compatible geluidskaart
* Toetsenbord
* Muis
 
Dat klinkt niet als een veeleisend spel inderdaad.
Het zou ook nog kunnen dat het spel niet goed onder XP wil draaien aangezien het er oud uitziet aan de specificaties te zien.( aannement dat je win Xp hebt )
Je kan door rechtermuis > eigenschappen op het .exe file de compibaliteit in stellen op een lagere windows versie, dit wil soms ook wel eens helpen.

Welk spel is het eigenlijk?
 
Larry geeft aan : no cd inserted

Wat moet ik doen als er een foutmelding komt van: no cd inserted. Ik heb de juiste cd (cd1) er in gedaan en volledig geïnstalleerd maar toch geeft ie aan dat ik een cd er in moet doen. Hij heeft het 1 keer gedaan maar toen werd ik er meteen afgegeooid op het moment dat Larry ging lopen.
Wat kan ik doen, zodat ie toch gaat draaien.

In afwachting van de oplossing.

Bedankt.

Machielvk
 
Zowieso is het verstandig om hem te instaleren vanaf de 1e CD speler in je verkenner lijst.
Dus stel je hebt een CD brander op D: en nog een gewone CD lezer op E: dan moet je toch degene nemen met het eerst voorkomende letter uit het alphabet, de D: dus :p
Vooral oude spelen kunnen niet overweg met systemen waar meerdere CD-rom spelers in zitten en zoeken bij de CD-check altijd in de eerst tegenkomende CD speler.

Hoe ziet jouw lijstje met schijven en CD spelers eruit ?

A: floppy
C: HD
D: cd-rom?
enz??
 
Al eens op de site van de fabrikant gekeken of er een patch voor het spel is uitgebracht?
 
drives en fabrikant

A: Floppy
C: harde schijf 1
D: Harde schijf 2
E: Harde schijf 3
F: Brander
G: CD speler

En ik ga geen patch vinden op the site van de fabrikant. Kan ook zijn dat ik verkeerd zoek:eek: .

Ik hoor jullie wel

Machielvk
 
Ik bedoel ik heb geen patch gevonden. Ik beheers mijn taal normaal wel goed hoor hahahahaha
 
Re: drives en fabrikant

Geplaatst door Machielvk
A: Floppy
C: harde schijf 1
D: Harde schijf 2
E: Harde schijf 3
F: Brander
G: CD speler

Oke dan is het de bedoeling dat je hem installeert vanaf de F: schijf, je brander dus en dus niet vanaf G:

Een patch lijkt me niet echt het probleem verhelpen, je mag verwachten dat het originele spel wat van de CD af komt minimaal op wil starten
 
Re: Direct x 9.0b

Geplaatst door Machielvk
Ja ik gebruik direct x. Heb de versie 9.0b volgens mij.
DirectX 9.0c is de nieuwste.

Maar waarom stel jij een vraag bij iemand anders in de topic?
Je kunt beter voortaan een eigen topic openen, nu lopen er twee vragen door elkaar.;)

@dreovic,
Welke Windows heb je?
 
@dreovic

Sorry @dreovic,

Had er geen erg in dat ik in jouw topic zat.:eek:
Sorry dude.
Machielvk :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan