Elke keer installatiemelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japsur

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Hallo,

Ik heb Norton premier systemworks 2005 geinstalleerd, alles!
Elke keer als iets open, bijv. een accessdocument krijg ik een foutmelding te zien. Zie de bijlage voor de foutmelding.
Wat moet ik hiermee? Ik heb alles geinstalleerd.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik heb nu geen tijd meer om er nu naar te kijken, ik laat van mij horen of het gelukt is!
Maar alvast bedankt!

Nou, ik heb exact gedaan wat je zei gezina, maar nadat ik de pc weer opnieuw had opgestart begon ie weer met zeuren, zelfs ook wanneer ik nu de pc opstart, meteen 3x de foutmelding. Ik snap er niets van:confused:
Heb dus alles wat de support zegt van Norton gedaan, precies volgens het boekje van hen, maar ja, het helpt blijkbaar niets

Als je idd álles hebt nagegaan/uitgevoerd zoals Symantec beschrijft dan blijft er mogelijk niks anders over dan te herinstalleren, of iemand anders heeft dé tip.

Nou, ik ben er achter dat deze foutmelding pas komt na een liveupdate van norton. Dan moet je je pc opnieuw opstarten en dan krijg je deze foutmelding pas. Niet direct wanneer je norton hebt geinstalleerd. Tevens heb ik al eens alles gedeinstalleerd en weer geinstalleerd.
Maar bedankt in ieder geval.

Op de een of andere manier denk ik toch dat het in Office moet zitten en dat Solution 2, in de door mij gegeven link, dé optie is. Ik heb Office ff niet draaien maar iemand móet dat probleem herkennen, of Saldos (Symantec-expert) komt vandaag of zo nog even langs. :)

Zoals ik al vermeldde, ik heb alle oplossingen gedaan,
Nou ja ik hoop dat Saldos even naar mijn probleem wil kijken, ik hoop het, want het is behoorlijk irritant wanneer je je pc opstart en je krijgt 3x windows installer ervoor met de melding dat er een fout in Norton antivirus 2005 zit.

Hallo Japsur

Ik heb ook zoiets gehad elke keer als ik norton had geinstalleerd alles deed het opnieuw starten en pats hetzelfde als jij. Nou weet ik niet of dit bij jou het geval is maar bij mij lag het aan het mapje van norton wat ik altijd in een andere map zet in menu start. Als dat bij jou ook zo is toevallig , dan moet je volgens hun site een hoofdmap maken met norton antivirus en daar alles inzetten van norton!!! vreemd maar bij mij werkte het wel.Weer opnieuw starten en alles deed het weer.Ik hoop dat dit voor jou misschien ook het antwoord is.

SUC6 Tycoon77

Tja, alles er voor de 5e keer eraf gegooid en nu maar volgens de instructies van jullie laten staan zoals norton het neerzet. Geen foutmelding meer. Ik vind het maar raar hoor, kijk je mag toch zelf wel weten hoe je bestanden ordent bij 'programma's'. Submapjes en andere dingen maken? Als ze nu al zo beginnen met je te dwingen dingen te laten staan, anders krijg je foutmeldingen, moeten we uitkijken dat binnenkort niet de inhoud en de opbouw geregeerd wordt door softwaregiganten die dat inbouwen in installatieproggies.:8-0:

Maar goed, probleem is opgelost. Bedankt voor de moeite iedereen!

Hallo Gezina en Japsur,
Dit probleem doet zich alleen voor met de nieuwe versies van Norton.
Er is een reden hiervoor. Ze hebben natuurlijk wel hierover na gedacht.
De reden is dat virussen, trojanen, spyware en hackers ook kunnen rotzooien in de Norton Directory. Indien er dan iets veranderd in de Norton Directory en je zou er geen melding van krijgen, dan denk je dat je beschermd bent terwijl dat niet zo is.
Dus heeft Norton besloten dat als er iets veranderd in de Norton Directory, dan moet je gewoon Alles eruit gooien van Norton en Norton opnieuw installeren. Zo weten ze zeker dat je beschermd bent tegen kwaadaardige bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan