Elke pagina afzonderlijk afspelen mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiOuX_NL

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Hallo!

Ik heb 3 dia's gemaakt en ben nu met de 4de bezig. Ik wil alleen maar de 4de dia afspelen om een preview te kunnen zien, maar het lukt mij maar niet om alleen deze dia af te kunnen spelen. :( Hij begint namelijk elke keer vanaf de allereerste dia. Dat is niet fijn als ik 10 dia's heb verzameld.

Is het mogelijk bijvoorbeeld dia nr. 3 te kunnen zien (op volledige schermgrootte) zonder dat hij alles vanaf het begin afspeelt?

Alvast bedankt en groeten!

bedoel je met powerpoint,. (oeps zie het al, beetke onduidelijk)

probeer dit 's:
- Start Powerpoint
- Klik op diavoorstelling
- Dan op Diavoorstelling instellen... klikken
- en dan rechts bij Dia's
-->Van 3 t/m 3 instellen

(heb zelf Powerpoint 2000)

Is het mogelijk bijvoorbeeld dia nr. 3 te kunnen zien (op volledige schermgrootte) zonder dat hij alles vanaf het begin afspeelt?
Hoi SiOuX_NL,

Gewoon in dia 3 gaan staan (klikken) en op F5 drukken.

Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi SiOuX_NL,

Gewoon in dia 3 gaan staan (klikken) en op F5 drukken.

(werkte bij mij niet > startte gewoon vanaf 1)

Als je verder niets hebt ingesteld en je hebt bijv. dia nr. 3 in het beeld. Klik onder (links) op dat scherm: DIAWEERGAVE. In de nieuwe scherm (zie voorbeeld/bijlage) klik je weer links op de halvescherm met de naam: VOORSTELLING.
Nu heb je dia 3 op volledige scherm, verder niets.

Falco

Bijlagen

da's zo,.. maar als die stap volg, en dan een keer op de muis klik, schiet ie verder naar de volgende dia.

Bij mij niet. Dan komt hij terug zoals in de bijlage. Let op! Op dat moment heb ik dus nog NIETS ingesteld qua weergave (geen tijd: niets!!)

Falco

vluchtweg?

Geplaatst door JKoelman
da's zo,.. maar als die stap volg, en dan een keer op de muis klik, schiet ie verder naar de volgende dia.

wanneer je op escape drukt ipv op de muis, eventueel een tweede maal als de dia gecombineerde elementen bevat, keer je terug in de dia waar je mee bezig bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan