Ellende!

Status
Niet open voor verdere reacties.

e-mail-user

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Sinds enige tijd heb ik een aantal flikkerende pop-ups voorafgegaan door een waarschuwing.
Zij bijlage.
Kent iemand dit; en hoe kom ik er vanaf?

Bijlagen

• Waarschuwing_02.PNG
    Waarschuwing_02.PNG
    15,9 KB · Weergaven: 37
  • Waarschuwing_03.PNG
    Waarschuwing_03.PNG
    23,4 KB · Weergaven: 41
  • Waarschuwing_schoonmaken.jpg
    Waarschuwing_schoonmaken.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 39
Als je goed kijkt zie je bij die plaatjes ook 'Ads by a2zLyrics'.

a2zLyrics of A2ZLyrics is een programmaatje c.q. extensie die songteksten op YouTube toont. Maar tevens toont dit dus ook die popups waar helemaal je niet op zit te wachten.

Verwijder software met de naam a2zLyrics of A2ZLyrics en alle browserextensies met die naam en het probleem is opgelost.

Beiden, dank.
Dit lijkt te helpen.
ADWCleaner laat onder mee een map "Quarantaine" achter.
Moet ik daar iets mee?

ADWCleaner geeft ook een advies omtrent het downloaden van programma's dat ik altijd al volgde.
Desondanks toch ongewenste troep.
Wat kan ik nog meer doen / laten?

die map met quarantine mag je verwijderen of laten staan.... heb je nu nog steeds die flikkerende pop-ups na die scan met adwcleaner?
wat je nog kan doen is zien of je windows altijd up to date is en ook je antivirus.... trouwens welke antivirus gebruik je?

Laatst bewerkt:
Wat je al zei: "De beste antivirus ben je zelf".
De popups zijn weg. Behalve een (1).
HP lanceert een hinderlijke popup dat ik een niet originele inkt cartridge gebruik.
Ik zou daar ook wel vanaf willen.

Nog afgezien van de vraag of HP hier misschien juist iets te veel aan monopolie doet.

probeer eens naar de instellingen te gaan van je printer, misschien kun je daar ergens die popups afzetten?

Zet via start uitvoeren
msconfig (daar intypen dus)
bij de opstartopties eens de HP programma's uit, vermoedelijk ben je er dan vanaf.
Werkt het niet en je hebt die functie ergens anders voor nodig dan kun je het weer aanzetten.
Wel altijd de pc herstarten (wordt ook om gevraagd...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan