Elro DVR14 software

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennsmits

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Hallo forumgebruikers,

De laatste paar maanden ben ik bezig geweest om beveiligingscamera's op te zetten. Het gaat hier om een Elro DVR Quad Box, deze is gehaald bij de makro met bijgeleverde software en hardware. Ik zet dit onderwerp in de software sectie omdat ik denk dat het probleem in de software zit.

Als we de camera's namelijk aansluiten op onze gebruikslaptop met windows7, werkt alles naar behoren. Echter, ik wil dat deze camera's werken op een oudere computer (nu ook met windows7). De installatie van de videokaart driversoftware verloopt naar behoren, evenals het vereiste directx10.

De software van de camera's, die omschreven wordt als USB3204 en een bijbehorende PCDVR Client, installeerd op het oog ook correct, maar zodra we de USB3204 proberen op te starten krijgen we de error met als foutmodule ofwel ntdll.dll (in system32 map), ofwel EEoSdk.DLL_unloaded (die we niet kunnen vinden)

Er is al van alles geprobeerd, met ontelbaar veel her- en deinstallaties van dien, en ook de foutmodules apart vernieuwen heeft geen resultaat gebracht.

Mijn vraag is wat hier aan de hand zou kunnen zijn, en vooral hoe dit op te lossen is.

Bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan