email adres achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josd82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
hoi,

ik heb een vraagje. Kan ik via een computernaam en ipadres de naam achterhalen van een persoon. Bijvoorbeeld door het e-mail adres? Ik dacht namelijk dat dit wel lukte, maar een vriend zegt van niet. Hij heeft wel een @home mailadres.

gr Jos

uhm... met search ip kun je de computernaam achterhalen. Dezelfde functie dus als nslookup (xxx.xxx.xxx.xx) in msdos.

Maar ik wil dus een echte naam, en deze kan ik zien bij een mail adres. Daarom wil ik hier achter komen.

Heeft iemand nog andere tips??

Jos

Ik dacht abusievelijk iemand te kunnen helpen.
Ik zal nu als antwoordgever verklaring geven,
dat dit op dit adres niet mogelijk is.

sorry:(

Weet helemaal niemand dit? Of is dit sowieso niet mogelijk? Als dat het geval laat dit dan even weten, aub!!

Mvg,

Jos

Ik denk dat het lastig wordt.

De gegevens die bij een mailadres/ipnummer/pcnaam horen staan als het goed is alleen bekend bij de provider

wie kan mij helpen

hallo,

ik heb vele mailtjes van iemand ontvangen die werkt bij vodafone in maastricht.
nu blijft die persoon ontkennen dat ie ze naar mij heeft gestuurd ,terwijl duidelijk als afzender vodafone.com staat.
hoe kan ik bewijzen dat ze daar toch wegkomen.

wie wil heel graag kunnen bewijzen dat de mailtjes wel degelijk van haar afkomen.
als iemand mij zou kunnen helpen,dan stuur ik die persoon wel 1 van de mailtjes door

liefs camelya

Bij vodafone.com werken veel mensen dus om 't even,daar staan misschien 500 pc's dus als ik anoniem een mail wil sturen kan ik dat vanaf 500 pc's versturen bij wijze van spreken.Als ze al 'n persoonlijke account heeft (voor extern gebruik) zal ze die natuurlijk niet gebruiken en een algemene (nietszeggende) account gebruiken om jou die mail te sturen.Ik denk dat alleen de systeembeheerder kan monitoren wie wat waar-naar-toe heeft gestuurd!Dat zegt nog niets,want als m'n buurman(ik zeg maar wat) ff naar 't toilet gaat,stuur ik van zijn/haar pc 'n mailtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan