Email adres controleren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jaber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Dat krijg is te zien in m'n nickname..Ik heb vandaag een nieuwe acount aangemaakt bij hotmail...Alleen staat er dan in plaats van hotmail.com .....com dus iets anders. Net paspoort was dit of zo...

Maar als ik me nou aanmeld dan krijg ik zien je moet je emailadres controleren klik hier...dan do eik daat maar dan kom ik bij een pagina waar ik niks behalve m'n wachtwoord weizegingen dus en niet in m'n inbox...Wat kan hier aan doen mensen ??:confused:

28 minuten geleden een vraag gesteld en dan antwoord jij zelf al.
Wat een ongeduldig iemand ben je dan.
Heb je er wel eens aan gedacht dat hier allemaal vrijwilligers komen en geen betaalde krachten.:mad:

Als je graag snel antwoord wilt probeer dan ook wat duidelijker te zijn.
Alleen staat er dan in plaats van hotmail.com .....com dus iets anders. Net paspoort was dit of zo...

Ik begrijp hier dus echt niet wat je bedoelt.
Maak een screenprint.
Probeer te beseffen dat wij alles 'blind' doen en op jouw woorden af moeten gaan.

puppie zei:
28 minuten geleden een vraag gesteld en dan antwoord jij zelf al.
Wat een ongeduldig iemand ben je dan.
Heb je er wel eens aan gedacht dat hier allemaal vrijwilligers komen en geen betaalde krachten.:mad:

Ok ok sorry dan...ik ben het gewoon gewend dat mijn vragen sneller werden beantoord..m'n excuses:(

Jaber zei:
Ok ok sorry dan...ik ben het gewoon gewend dat mijn vragen sneller werden beantoord..m'n excuses:(

waarom zouden jou vragen eerder beantwoord worden dan van ieder ander:(

Elisa zei:
Als je graag snel antwoord wilt probeer dan ook wat duidelijker te zijn.
Alleen staat er dan in plaats van hotmail.com .....com dus iets anders. Net paspoort was dit of zo...

Ik begrijp hier dus echt niet wat je bedoelt.
Maak een screenprint.
Probeer te beseffen dat wij alles 'blind' doen en op jouw woorden af moeten gaan.

In de eerste plaatje zie een pagina van hotmail waar je zelf een email kan verzinne...
nd3qrc.jpg

In de 2e zie m'n msn venster wat er staat en rechts onder zie je dan wat ik krijg...
nd4dad.jpg

als ik vervolgens daar op klik krijg ik de het volgende
nd3r6c.jpg

Ik hoop dat het zo duidelijker is anders hoor ik het wel

suicide zei:
waarom zouden jou vragen eerder beantwoord worden dan van ieder ander:(

Niet eerder dan andere...Alleen sneller dan 28 minuten..

Je klikt dus op die popup dat je bij MSN messenger moet aanmelden en dan kom je in dat scherm wat nergens op slaat :shocked:

Ik vond deze 'handleiding' heb je misschien toch dat paspoort gemist?

Elisa zei:
Je klikt dus op die popup dat je bij MSN messenger moet aanmelden en dan kom je in dat scherm wat nergens op slaat :shocked:

Ik vond deze 'handleiding' heb je misschien toch dat paspoort gemist?

Ik heb daarop geklikt omdat het jah logisch lijkt....en dat paspoort ding dat kreeg ik het begin van de instalatie van windos maar dat heb ik altijf genegeerd omdat ik er niets aan had....is dat belangerijk ??? en kan ik het op een of ander manier weer terug halen ??

Als je nooit een paspoort heb gehad........Ik weet wel dat ik er door MSN aan gekomen ben maar profijt heb je er niet van.
Ik ga 10min weg. Daarna zal ik verder zoeken voor je.

Elisa zei:
Als je nooit een paspoort heb gehad........Ik weet wel dat ik er door MSN aan gekomen ben maar profijt heb je er niet van.
Ik ga 10min weg. Daarna zal ik verder zoeken voor je.

Hmm oke bedankt voor je hulp..ik wardeer het echt :thumb:

Hier las ik het volgende: Voor MSN Messenger moet je een e-mailadres registreren bij Microsoft Passport. Als je een e-mailadres van Hotmail of MSN.com hebt, beschik je al over een Passport!
Dat paspoort kan dus geen probleem zijn.

Heb je trouwens wel eens gewoon op die laatste pagina van Net Paspoort voor afmelden gekozen?

Heb je in de taakbalk als MSN aanstaat ook die van de messenger er naast?

Elisa zei:
Hier las ik het volgende: Voor MSN Messenger moet je een e-mailadres registreren bij Microsoft Passport. Als je een e-mailadres van Hotmail of MSN.com hebt, beschik je al over een Passport!
Dat paspoort kan dus geen probleem zijn.

Heb je trouwens wel eens gewoon op die laatste pagina van Net Paspoort voor afmelden gekozen?

Heb je in de taakbalk als MSN aanstaat ook die van de messenger er naast?

Ik heb daaar voor gekozen jah maar dan jah meld zicht af en verder niets...

Nee ik heb geen messenger ernaast staan ik kan hem wel opstarten als dat is wat je bedoelt ?

Als ik me niet vergist krijg je deze melding als je emailadres niet is gecontroleerd bij net paspoort.
Geloof dat je dat moet doen met een hotmail en ander e-mail adres (dus altijd)

Groeten Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan