Colombe
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2001
- Berichten
- 754
Een vriend van mij ontvangt ca 100 spams per dag op zijn privé adres. (Wanadoo.fr) Daarnaast heeft hij nog een zakelijk adres waarop hij vrijwel nooit spam ontvangt. Privé doet hij weinig dus ik dacht het probleem op te lossen door zijn bestaande adres uit de lijst van te ontvangen emailadressen te verwijderen en voor hem privé een nieuw adres aan te maken. Wat schetst mijn verbazing: zijn zakelijk adres is niet ingevoerd (Wij hebben een Franse Outlook daar staat onder "Outils" als negende optie "Comptes"). De zakelijke emails hebben onder eigenschappen zijn zakelijke adres, maar onder "naam" (in de emailbrowser) staat steeds dezelfde naam (lastig want zo kun je niet op naam snel checken of er belangrijke post is) Mogelijk dat iemand (hij zelf zeker niet) beide emailadressen de zelfde naam heeft gegeven, maar dat lijkt mij nogal onlogisch in ieder geval. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het is te vranderen.
Grote dank voor een oplossing, ook namens mijn vriend natuurlijk!
Grote dank voor een oplossing, ook namens mijn vriend natuurlijk!