• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Email adressen in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsw

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
183
Hallo,

Ik heb kolom C2 tot C102 heb ik allemaal email adressen.
Kan ik via excel naar al die email adressen een mail sturen?

Mvg,
 
Heb je hier wat aan, volgens mij voor outlook, ik heb niet verder gekeken of het werkt. Klikje

en dit draadje. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik ben er mee bezig geweest. (vooral eerste link)

Maar ik heb mijn email adres in windows live mail staan. En er gebeurt dan niets. Moet het echt outlook zijn?
En kan outlook dan nog op windows 7? Omdat live mail er standaard op staat.

Alvast bedankt!
 
Ja kennelijk moet het echt outlook zijn.
Windows Live Mail is vooral interessant voor mensen met Windows 7 zoals jij en ik zelf ook. Dat besturingssysteem heeft namelijk geen eigen mailprogramma.

Je kunt Windows Live Mail gebruiken zonder dat je een account van Hotmail of Live Mail nodig hebt.

Outlook is eigenlijk een heel ander programma. Ik heb die ook, maar dat werkt dan weer net even anders.

Ik zocht eens naar algemene begrippen voor je. Kan wel een hele hoop gaan typen, maar dat is eigenlijk al gedaan voor ons.

Klik hier en lees een op je gemak door dan zie je ook hoe outlook werkt enz enz.

http://www.seniorweb.nl/onderwerp/77920/windows-live-mail/
 
Hallo. Dat van Ron staat al in een linkje in het bericht met #2. ;)
 
Gezien (wel nadat ik had gepost :rolleyes: ) ,

Deze verwees echter niet geheel naar de juiste link bij ron de bruin op zijn site

en het is dus wel mogelijk om met livemail of misschien wel interessanter
zelfs zonder enig e-mail programma bestanden te e-mailen vanuit excel. (CDO)

vandaar mijn post laten staan. :D


iedereen hele fijne feestdagen gewenst.
 
Ja dat is ook weer zo. In ieder geval natuurlijk erg behulpzaam. Niks mis mee en ook nog fijne 2e kerstdag allen, zie ik inmiddels op de klok.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan