Email-adressen naar Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

femda-punt-com

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2000
Berichten
532
Beste,

Ik heb in Access 2000 een adressenbestand gemaakt voor een vrijwiligersorganisatie.
Naast de NAWTgegevens staat ook de functie en het mailadres als velden in de "tabel".
Vervolgens is er per functie een "query" gemaakt.

Hoe kan ik nu snel en simpel alle medewerkers met een bepaalde functie een mail sturen?
Kan ik bijvoorbeeld alle mailadressen in een bepaalde query naar het adresboek kopieren van Outlook?
En hoe werkt dit dan als ik alle medewerkers, ongeacht functie, een mail wil sturen?
 
Dank

Ik heb even gewacht, in de hoop dat er nog meer reacties zouden komen. Mijn oplossing zit er niet bij - op de genoemde site. Ik ga maar eens iets bedenken met een for next loop.

Dank je wel voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan