femda-punt-com
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 dec 2000
- Berichten
- 532
Beste,
Ik heb in Access 2000 een adressenbestand gemaakt voor een vrijwiligersorganisatie.
Naast de NAWTgegevens staat ook de functie en het mailadres als velden in de "tabel".
Vervolgens is er per functie een "query" gemaakt.
Hoe kan ik nu snel en simpel alle medewerkers met een bepaalde functie een mail sturen?
Kan ik bijvoorbeeld alle mailadressen in een bepaalde query naar het adresboek kopieren van Outlook?
En hoe werkt dit dan als ik alle medewerkers, ongeacht functie, een mail wil sturen?
Ik heb in Access 2000 een adressenbestand gemaakt voor een vrijwiligersorganisatie.
Naast de NAWTgegevens staat ook de functie en het mailadres als velden in de "tabel".
Vervolgens is er per functie een "query" gemaakt.
Hoe kan ik nu snel en simpel alle medewerkers met een bepaalde functie een mail sturen?
Kan ik bijvoorbeeld alle mailadressen in een bepaalde query naar het adresboek kopieren van Outlook?
En hoe werkt dit dan als ik alle medewerkers, ongeacht functie, een mail wil sturen?