email adressen terug vinden¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Sinds een tijd al heel wat problemen met de comp, nog niet willen formatteren omdat ik nog enige dingen wil bewaren.

Als laatste middel heb ik xp opnieuw erop gezet maar dan op een andere partitie namelijk mijn d: schijf. Dit is was mijn enige mogelijkheid omdat normaal opstarten niet meer ging en zelfs xp opnieuw op C: schijf lukt niet.

Van de meeste dingen heb ik gelukkig al een back up kunnen maken, alleen mijn email adressen van windows C: schijf moet nog, maar ik weet niet hoe of waar ik dat kan vinden en te saven..
b.v.d

Marcel

Hoi,

Waar je mailadressen staan is afhankelijk van het mailprogramma dat je gebruikt(e)

Outlook(2003 en WinXP):
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\OUTLOOK.PST

Outlook Expres:

Alle 'postvak'-gegevens (je mails dus)
C:\Documents en Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Identities\{5E8F7875-3507-40BF-92EB-D25477E62602}\Microsoft\Outlook Express
(het geheel tussen accolades kan ook een andere combinatie zijn)
Kopieer en/of verplaats deze bestanden naar dezelfde map op de nieuwe pc.
De lokatie van het adresboek:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Address Book. (gebruikersnaam.WAB)

Laatst bewerkt:
Is gelukt hoor mensen bedankt daarvoor, reageer wat laat, maar er zijn nog genoeg andere problemen, waardoor ik niet altijd op internet kom.

gr.Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan