Email bezig met verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bear1941

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2012
Berichten
3
In Outlook Express krijg ik, terwijl in de informatiebalk beneden in het scherm voortdurend blijft staan: "Bezig met verzenden van email" of dergelijk, de foutmelding: 0x800CCC0F.
In Postvak UIT blijft het in MB'-s grote bericht onverzonden staan en een nieuw bericht blijkt nu eveneens niet te versturen en blijft ook staan. Middels zogeheten vragen- en klachtenformulieren in websites kan ik wel verzenden want die gaan "langs Outlook Express heen", zo noem ik het maar.
Via het web om oplossingen gevraagd, kom ik altijd in sites terecht waarin ik wél moet betalen maar waarvan ik het vermoeden heb, dat ik toch niet de foutoplossing via PostNL binnen krijg....

Ik heb mij als senior van nu 71 zelf het gebruik van de pc aangeleerd en weet daardoor niet de kneepjes die anderen wellicht wel weten.

Wie kan mij helpen? Alvast mijn dank.

John.
 
Laatst bewerkt:
Op mijn vraag omtrent wat te doen om vastgelopen Outlook Expres Postvak UIT weer vrij te krijgen door te kunnen verwijderen van 1683 foto's van oud Rotterdam heb ik geen (bevredigend) antwoord gekregen, of ik weet niet met uw website om te gaan.
 
Heeft u wel de stappen in de link gevolgd die ik heb geplaatst?
 
Vastgelopen Postvak UIT in Outlook Express.

Excuus maar ik heb eerst vanavond uw reactie kunnen lezen. Ik ga uw aanwijzingen bestuderen en er naar ik hoop, mijn voordeel mee doen. Beschouwe u mijn reactie van daarstraks als niet gezonden.
 
Zojuist in de mailbox van beheer binnengekomen:

Ben er zelf in geslaagd het probleem op te lossen. Heb gevonden dat het bericht in (69) kleine porties verzonden kan worden. Heb zulks gedaan en mijn Postvak UIT is geschoond. Kortom: probleem over. Dank voor uw bemoeienis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan