In Outlook Express krijg ik, terwijl in de informatiebalk beneden in het scherm voortdurend blijft staan: "Bezig met verzenden van email" of dergelijk, de foutmelding: 0x800CCC0F.
In Postvak UIT blijft het in MB'-s grote bericht onverzonden staan en een nieuw bericht blijkt nu eveneens niet te versturen en blijft ook staan. Middels zogeheten vragen- en klachtenformulieren in websites kan ik wel verzenden want die gaan "langs Outlook Express heen", zo noem ik het maar.
Via het web om oplossingen gevraagd, kom ik altijd in sites terecht waarin ik wél moet betalen maar waarvan ik het vermoeden heb, dat ik toch niet de foutoplossing via PostNL binnen krijg....
Ik heb mij als senior van nu 71 zelf het gebruik van de pc aangeleerd en weet daardoor niet de kneepjes die anderen wellicht wel weten.
Wie kan mij helpen? Alvast mijn dank.
John.
In Postvak UIT blijft het in MB'-s grote bericht onverzonden staan en een nieuw bericht blijkt nu eveneens niet te versturen en blijft ook staan. Middels zogeheten vragen- en klachtenformulieren in websites kan ik wel verzenden want die gaan "langs Outlook Express heen", zo noem ik het maar.
Via het web om oplossingen gevraagd, kom ik altijd in sites terecht waarin ik wél moet betalen maar waarvan ik het vermoeden heb, dat ik toch niet de foutoplossing via PostNL binnen krijg....
Ik heb mij als senior van nu 71 zelf het gebruik van de pc aangeleerd en weet daardoor niet de kneepjes die anderen wellicht wel weten.
Wie kan mij helpen? Alvast mijn dank.
John.
Laatst bewerkt: