Email blijft terugkomen via Postmaster

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tima

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Bij Incredimail blijf ik steeds dezelfde email terug ontvangen via Postmaster. ( zie bijlage) Nu kan je via geavanceerd, als ik het goed begrijp, bij de server je post verwijderen maar dan moet je die betaalde Premium hebben en die heb ik niet.

Ik heb er nooit last van gehad maar van de week heb ik die Nederlandse versie geïnstalleerd. Daar zal het wel niet mee te maken hebben maar ik meld het toch even.

Moet ik Incredimail verwijderen en opnieuw installeren? En als ik dat doe,raak ik dan mij emails en mijn eigen dingen in opmaakprofief kwijt?

bijlage lukt niet ( ik weet niet waarom)

Laatst bewerkt:
Kun je niet direct inloggen op je mailbox bij je provider.

Welke heb je?

Ik heb Wanadoo en idd daar heb ik niet aan gedacht. Dat probeer ik nu eerst.

Anders kun je de optie "kopie achterlaten op server" even uitschakelen, dan de mail verwijderen, en dan kopie achterlaten weer inschakelen. Heb je ook grote kans dat die mails niet meer terugkomen.

Sigma: ik kan dat bericht niet vinden bij mijn mailbox bij Wanadoo:o

Tanja: waar kan ik dat doen?

Bij "hulpmiddelen" "accounten" (heb door jouw vraag ook de Nederlandse gedownload:D ) eigenschappen, geavanceerd. Daar zie je als het goed is dan een vinkje staan. Zo niet, dan is het raar dat je je mail steeds terugkrijgt.

Misschien dat je na het uitvinken de pc op moet starten om het effect te laten hebben. Weet het niet zeker.

Tanja: Bedankt. ik heb het aangevinkt, opnieuw opgestart en ik ben van het "probleem" af.
clap.gif

Dat snap ik niet, je hebt het vinkje AANgezet en je bent ervan af?? Dacht eerder dat het andersom zou werken.

Maar ja, als je van je probleem af bent zal het mij om het even zijn:D

Tanja: Er stond bij mij geen V(inkje); nu wel. Dat bedoelde ik. ;)

Nu blijf je ook je mail houden als je bv geformatteerd hebt. Dan krijg je ook je oude mail weer terug.

Ik blijf het vreemd vinden, maar als het werkt, prima.

Ik krijg die email nu niet meer retour, maar begrijp ik het goed dat er GEEN vinkje moet staan

Ik ging ervan uit dat je die rare mail steeds terugkreeg omdat je het vinkje aan had staan. Ik dacht...vinkje EVEN uitschakelen, opnieuw opstarten en dan weer Aanzetten.

Maar AAN vind ik altijd prettiger. Dan ben je nooit je mail echt kwijt als je pc crasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan