Email Mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

XANDY

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Ik probeer mijn email mappen zo "proper" mogelijk te houden, zodanig dat ik altijd verschillende mappen heb die leeg zijn (verzonden items, verwijderde items...). Maar als ik dan naar WI/applic data/identities/OE ga waar de individuele mappen met .dbx extensies staan, dan zijn deze mappen ( verzonden items en verwijderde items ) helemaal niet leeg! 1000 of meer kb! hoe komt dit? Houdt hij toch nog ergens gegevens bij alhoewel je die verwijderd hebt? heeft iemand hier een antwoord op? :confused:

Selecteer een e-mailmap.
Wijs in het menu Bestand de optie Map aan en klik op Comprimeren.
Als u een back-up wilt maken van de map, zoekt u de map en kopieert u deze naar een back-upmap, diskette of netwerkstation. E-mailmappen van Outlook Express hebben de extensie .dbx, bijvoorbeeld 'Verzonden items.dbx'.

============

Dit zou moeten helpen..

niet helemaal duidelijk

bedoel je dat ik de mappen met .dbx bestand moet comprimeren? kan moeilijk lege mappen in OE comprimeren. Maar het is me nog altijd niet duidelijk WAAROM een lege map in OE, NIET leeg is in map met .dbx extensies.

Comprimeer ze nou maar ;).

Wanneer ik in Outlook al mijn mails weggooi houd ik er een .PST op na van zo'n 450 MB.
Pas na comprimeren heb ik een bestandje van 5 MB.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan