email naar aparte map verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hoi,

Ik heb 2 e mail adressen 1 van hetnet en 1 van mijn eigen website.

Nu komen ze alle2 in INBOX terecht. Maar de e mails van mijn website wil ik naar een aparte map verplaatsen en dat moet bij extra's en dan regels en waarschuwingen ofzo??? Maar willen jullie mij stap voor stap uit leggen hoe ik dat moet doen ik weet niet precies welke opties enz... ik moet aan klikken....

Bedankt!!!

Dit doe je met berichtregel. Ik ga er tenminste vanuit dat je Outlook express gebruikt.

Rechtsklik op "Postvak in" en kies voor Nieuwe map. Geef er de naam aan van je Het Net account en druk op OK. Doe dit nogmaals maar nu voor je andere account.

Dan ga je naar "Extra", Berichtregels-E-mail. er verschijnt een scherm.
Vink aan: Als de regel aan bepaalde personen bevat en vink ook aan: Verplatsen naar een bepaalde map.
In het onderste schermpje zie je die regels weer terug. Klik op "bepaalde personen". er verschijnt weer een venster. Hierin geef je je email adres van Het Net op. Klik dan op OK. Klik dan op "bepaalde map" en wijs de zojuist aangemaakte map in Postvak in aan. Geef een naam aan de berichtregel of laat het lekker Berichtregel#! en druk op OK.

Ditzelfde verhaal doe je ook voor je andere account. Door jezelf een mailtje te sturen kun je controleren of het ook werkt.

Succes

even een vraag:
--> Gebruik je outlook of outlook Express ?

Als je Outlook gebruikt:
Map aanmaken
-> Klik op Bestand
-> Klik op Map
-> En klik dan op Nieuwe map (CTRL en SHIFT en E )
->
Naam: NET
Bevat: Emailitems
-> Klik op de knop OK
Er volgt een venster 'Snelkoppeling toevoegen aan de Outlook-ballk'
-> Klik maar op JA

Verder
-> Klik op "Postvak IN"
-> Klik op Indelen (staat naast zoeken)
er komt nu te staan: Een regel maken om nieuwe berichten te verplaatsen en daar achter staat een selectievak.
-> Klik hierop en selecteer Verzonden aan
-> tik in het vak erachter jouw emailadres
-> in het vak daarchter selecteer je een map
-> klik dan op maken

Laatst bewerkt:
de Outlook waar ik 't over heb (in bovenstaande uitleg) is voor Outlook 2000, en zou niet weten hoe het met de 2003 zit.

Wijkt versie 2003 dan zoveel af van de versie die jkoelman beschreef, dat je daar niet iets mee kan aanvangen?

Hm, ik kan je er niet bij helpen. Maar heb geduld, misschien komen er nog reacties :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan