email online

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik zoek een eamil progje wat online staat ,mijn bedoeling is deze ,ik werk nogal wat muziek teksten en dingetjes uit en die deel ik weer met iemand op het werk ,nu zou ik het leuk vinden als hij en ik een email progje hadden waar je online inlogt je mail daar bekijkt en eventueel weer verwijderd ,zodat dit gescheiden blijft van de dagelijkse pc ,dus elkaar een inlogCode+wachtwoord geven en dan online alles bekijken ,bestaat er zoiets ,

Lijkt mij ook ja.
Als je een Gmail account wil zeg je het maar dan stuur ik je een invite. Heb je gelijk 2Gb opslag!!

Gmail is een goeie, Yahoo is ook zoiets, ze lijken erg op elkaar .
Zelf vind ik Yahoo een betere dan Gmail, is duidelijker en je kunt zelf mappen aanmaken, net als op je harde schijf.
De grootte van de inbox bedraagd 1 GB en je kunt bestanden verzenden tot een max grootte van 10 MB

whittey zei:
Gmail is een goeie, Yahoo is ook zoiets, ze lijken erg op elkaar .
Zelf vind ik Yahoo een betere dan Gmail, is duidelijker en je kunt zelf mappen aanmaken, net als op je harde schijf.
De grootte van de inbox bedraagd 1 GB en je kunt bestanden verzenden tot een max grootte van 10 MB

bij gmail kan je zelfs een supplementaire schijf aanmaken ...

meneer zoekt een eamil progje wat online staat , dat is dus onder meer Gmail en Yahoo. Wat ik bedoelde te zeggen is dat men dus in de emailbox van Yahoo mappen kan aanmaken waardoor het overzicht van de box beter word.

Dit kun je dan doen zónder extra programma's te installeren.
Deze mappen zijn vervolgens op elke pc te zien en te bewerken als men dat wilt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan