email ontvangen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Na een poosje met incredi mail gewerkt te hebben toch maar terug naar Outlook exprs 6. Echter kan ik wel mail versturen maar niet ontvangen ! Ik krijg ook geen fout melding wel alle taak verzoeken zijn voltooid!
Bij het menu account,s heb ik bij het invul veld ,eigenschappen server"inkomende e-mail staan: 127.0.01 Als ik daar pop3.zonnet.nl invoer vraagt het systeem steeds opnieuw om een wachtwoord! Als ik dat dan invul vraagt hij er weer om het vinkje werkt dan niet !
Xp prof service pack 2!

bij voorbaat dank voor de hulp! kees heersping

inkomende (pop3) server: als dat 127.0.0.1 is, dan kijkt ie naar een lokaal netwerk. Dus een email-server.
Dat gaat niet werken als je geen mail-server (software) hebt.

Als ie continu blijft vragen om inlognaam / password, dan staan die gegevens NIET correct ingevuld, of het betreffende email account is vervallen bij je provider.

Kijk ook even naar de smtp-server.
Als die niet goed is, kun je in een enkel geval ook dezelfde foutmelding krijgen.

Wat je het beste kunt doen is het hele account verwijderen, en daarna opnieuw toevoegen.
Gebruik de gegevns EXACT zoals je die van je provider hebt gekregen.
Let dan ook op hoofdletters in het password.

Ben je de gegevens kwijt, neem dan kontakt op met de helpdesk van je provider. Zij kunnen je weer aan de gegevens helpen.

Welke provider gaat het om? Wat voor soort verbinding? Inbel / isdn / adsl / kabel ?

bedankje

Beste Paul-RT,

Hartelijk dank voor je tips! Ik heb de bestaande accaunt verwijderd en alles nog eens opnieuw ingevoerd! En wat denkt u....Ik ontvang weer mail! Heel veel dank hiervoor!

Kees.H.

Beste Kees,

Graag gedaan. :thumb:

Wil je ook nog weten hoe je een backup kunt maken van mails en adresboek?
Dan raak je ook niets kwijt als je een herinstalleerd of vastloopt.
Zie bijlage. (geschikt voor Win98 / WinME / Win2000 / WinXP)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan