Email op meerdere pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje00

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hallo,
ik heb 2 pc's, die niet op een netwerk zitten, maar allebei op een stand-alone lokatie staan
nu wil ik op beide pc's dezelfde emails kunnen zien
inkomend is geen punt, gewoon bij de provider laten staan en je kan ze altijd binnenhalen
maar ..... ik wil dit ook voor mijn uitgaande emails doen, zonder gebruik te moeten maken van een webmail toepassing
heeft iemand een oplossing, maakt niet uit welke email programma er gebruikt moet worden

Hallo,
ik heb 2 pc's, die niet op een netwerk zitten, maar allebei op een stand-alone lokatie staan
nu wil ik op beide pc's dezelfde emails kunnen zien
inkomend is geen punt, gewoon bij de provider laten staan en je kan ze altijd binnenhalen
maar ..... ik wil dit ook voor mijn uitgaande emails doen, zonder gebruik te moeten maken van een webmail toepassing
heeft iemand een oplossing, maakt niet uit welke email programma er gebruikt moet worden

Hi,
als je provider het aanbiedt kun je IMAP-protocol gaan doen. Beetje simpel uitgedrukt: webmail in je eigen Outlook. Je zal wel, en dat is simpel, even een IMAP-account van je e-mail account moeten maken, maar dat is alleen een protocol omzetting

Hi,
als je provider het aanbiedt kun je IMAP-protocol gaan doen. Beetje simpel uitgedrukt: webmail in je eigen Outlook. Je zal wel, en dat is simpel, even een IMAP-account van je e-mail account moeten maken, maar dat is alleen een protocol omzetting

hi
hoe kan ik dan op alle 2 mijn pc's de VERZONDEN emails zien !!!

hi
hoe kan ik dan op alle 2 mijn pc's de VERZONDEN emails zien !!!

als ik hier hetzelfde IMAP account op verschillende machines neerzet krijg ik overal het hele mailgebeuren van dat account te zien.

.. en je kan het natuurlijk testen met een probeer account

als ik hier hetzelfde IMAP account op verschillende machines neerzet krijg ik overal het hele mailgebeuren van dat account te zien.

.. en je kan het natuurlijk testen met een probeer account

testaccount geen probleem, maar heb jij voor mij wat meer gegevens
ik gebruik Thunderbird kan hier aangeven, dat ik via IMAP binnen ga halen, uitgaand via SMTP, maar dan snap ik nog steeds niet hoe ik op de 2e pc mijn UITGAANDE mail kan lezen

Peter

testaccount geen probleem, maar heb jij voor mij wat meer gegevens
ik gebruik Thunderbird kan hier aangeven, dat ik via IMAP binnen ga halen, uitgaand via SMTP, maar dan snap ik nog steeds niet hoe ik op de 2e pc mijn UITGAANDE mail kan lezen

Peter
als je de 2e pc met hetzelfde account laat inloggen krijg je dezelfde structuur te zien als de andere pc. Dat is inclusief de verzonden mail..

Overigens heb ik verzonden met outlook aanpassing: met XP) en gecheckt op een W7 machine met Thunderbird

als je de 2e pc met hetzelfde account laat inloggen krijg je dezelfde structuur te zien als de andere pc. Dat is inclusief de verzonden mail..

Overigens heb ik verzonden met outlook aanpassing: met XP) en gecheckt op een W7 machine met Thunderbird

bedankt, ga het vanavond testen

bedankt, ga het vanavond testen

Succes,
hou er rekening mee dat het zien van verzonden berichten ingaat op het moment dat het IMAP account ingaat. Reeds verzonden berichten heb ik nooit op de IMAP teruggezien

Succes,
hou er rekening mee dat het zien van verzonden berichten ingaat op het moment dat het IMAP account ingaat. Reeds verzonden berichten heb ik nooit op de IMAP teruggezien
cg
het werkt, maar ........
degene waar ik het voor wil installeren heeft een mailbox van 30MB, box zit dus zo vol.:(
heb het op een andere manier opgelost.
bedankt voor het meedenken
Peter

Binnenkomende email via BCC

In Outlook 2003 heb ik 2 accounts. 1 van de accounts krijgt de mail altijd via BCC opgestuurd. Hierover heb ik 2 vragen.
1: Deze emails wil ik in een eigen map gaan zetten, dit lukt mij niet.
Ik zie geen BCC veld in mijn binnenkomende emails.
2: Wat voor regel kan ik eventueel maken om deze emails te verplaatsen.

Iemand een oplossing of suggestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan