email op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

geluidskaart

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Ik ben van pllan om ook een smartphone te halen met internet etc. Nu wil ik een smartphone nemen die goed aansluit naar mijn wensen. Het maakt mij iig neit uitwelke het is dus ik zit voor een moeilijke keuze, daarom heb ik wat advies nodig van mensen die er verstand van hebben. Ik wil dus mijn abonnement verlengen met een smartphone waamee ik kan internetten (mob internet en wifi uiteraard ook).

Ik heb gebruik welleens facebook en msn, en doe mijn bankzaken bij abn. En ik heb een gmail adres. Voor mijn werk heb ik ook een goede telefoon nodig als het gaat om emailen. veel email contact en een goede agenda zou fijn zijn, want al die jaren op die nokia agendas schiet ook niet echt op. Heb nu een Nokia 6700 en die zuigt echt, wat dat betreft. een goede camera vind ik ook wel belangrijk.

Nou weet ik dat een Blackberry erg populair is, zeker zakelijk, maar is die ook handig om mee te surfen zoals beschreven hierboven? en de I-phone? en de android telefoons, kortom wat is de beste keuze? Als iemand mij kan helpen zou heel fijn want er is zoveel keus tegenwoordig!

mvgr,

Koen

Laatst bewerkt:
Re: E - mail smartphone

Hallo koen,

Als het aan mij had gelegen zou ik een Iphone nemen. Maar natuurlijk is die telefoon peperduur.
Je kunt op de iphone (gratis) applicaties downloaden om op facebook, Msn , hyves enz. te komen. Je heb wifi dus je kunt de verbinding van thuis pakken of interneten van abbonement.

Als 2e optie zou ik een blackberry nemen. Blackberry is iets goedkoper.
Blackberry heeft geen touchscreen, maar wel heel handig en zakelijk. Als het bij jouw meer gaat om msn en hotmail dan zou ik je eerder een blackberry aanraden. Die is daar meer voor gemaakt dan een iphone.

Hopen u hiermee geholpen te hebben

bedankt Pcmaster. Ik zal zeker goed hierna kijken. Maar zijn er nog mensen die ervaringen hebben met android phones?
betreft gmail, surfen en wat ik net was vergeten een goede navisgatie.

Ik heb hier de samsung galaxy S
Gmail werkt er prima op net als het surfen. Je kan hem ook instellen op wifi. Ik vind de camera hier wel minder van. Ik moet wel zowat dagelijks mijn accu opladen maar dat is bij veel smartphones het geval dat de accu regelmatig opgeladen moet worden.

Heb je al eens wat recensies gelezen van bepaalde toetstellen?

Ja zeker. Ik heb heel wat recensies gelezen. Maar slechts de recensies geven alleen specificaties aan, en als je zoals ik nog geen ervaring hebt met internet etc is dat moeilijk voor te stellen. Ik heb ook weinig mensen om me heen die gebruik maken van het internet telefonisch. Ik heb voor de Blackberry 9700 bold gezkozen omdat die toch verder gevorderd is als het gaat om internet/email. Black berry is al langer op de markt als het gaat om internet, en die andere toestellen zijn pas in het begin stadium, die gaan ook nog beter worden. Ik heb zojuist een jaarcontract verlenging gedaan. Dus mocht ik er na een jaar weer genoeg van hebben kan ik altijd nog overstappen naar Android of Iphone. Maar nu even heb ik toch gekozen voor BB, aangezien de recensies, andere reviews op sites, en het feit dat een aantal mensen om me heen ook een blackberry hadden en daar erg tevree over waren. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties!

Met vriendelijke groet,

Koen

ik dacht aan een Dell Streak, een Androidtablet
wel jammer dat die nog op OS Android 1.6 draait (ipv 2.1 of nog beter 2.2)
Qua prijs valt die nog wel wat tegen omdat die pas uit is..
maar als je Blackberry of Iphone overweegt zal de prijs voor jou geen probleem zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan