email opgeheven; programma gezocht voor toch doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davedej

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2001
Ik zoek een programma (ooit wel eens iets over gelezen), welke de mail die straks op mijn (huidge werk, account wordt straks opgeheven ivm nieuwe baan) email adres automatisch doorsluist naar mijn nieuwe email adres.
Bestaat zo'n programma, en zo ja waar??
Dave

Als je account word opgeheven, blijft je emailadres wel bestaan dan? Als dit het geval is, dan kan de admin op je huidige werk de mail forwarden. Kwestie van een vinkje met het nieuwe adres.

succes

Je kan ook iedereen een mailtje sturen dat je adres veranderd en als ze dan antwoorden
sturen ze meteen naar je nieuwe email
dit doe je in de opties van het mailtje

Volgens mij kan dit niet !! Als het goed is zal de administrator jouw account en alle bevoegdheden verwijderen, kortom jouw e-mail adres bestaat zogezegd niet meer en er kan dus ook niks worden doorgestuurd. Of jouw oude bedrijf moet zo gek met je zijn dat ze je account gewoon op hun server laten staan.

Remy

Zo gek is dat niet, je kan best het gebruikers account verwijderen en de email nog bv 6mnd laten draaien.
Tenzij er natuurlijk bedrijs gevoelige info op binnen komt

Zoals je het al zegt zal zeker als het om (gevoelige) bedrijfs mail gaat zeer zeker het account worden geblokkeerd danwel worden opgeheven, komt er ook nog bij dat de servers van de oude werkgever moeten blijven werken voor een ander bedrijf waar de vraagsteller nu naar toe gaat.

En wat betreft dat account wat nog een half jaar geldig blijft weet ik niet. Heb wel eens in het verleden een account gehad bij Worldonline en dat kon ik daags na afsluiting ervan door de provider al niet meer bereiken of mail naar toe sturen, kwam steeds bericht terug dat het e-mail adres niet meer bestond.

jammer

Nou okee, heb ik me vergist, dacht echt dat zo een service werd geboden bij een internet pagina. Het is inderdaad waarschijnlijk dat mijn werkemail binnen enkele dagen geheel uitgeschakeld wordt.
Bedankt voor de reacties.

Re: jammer

Geplaatst door davedej
Nou okee, heb ik me vergist, dacht echt dat zo een service werd geboden bij een internet pagina. Het is inderdaad waarschijnlijk dat mijn werkemail binnen enkele dagen geheel uitgeschakeld wordt.
Bedankt voor de reacties.

Die service die jij bedoelt is voor het doorlinken van URLS.. Waarom zet je de out of office agent niet aan? dan weet iedereen dat je daar straks niet meer werkt...

dank

dag mevrouw juultjes, bedankt voor deze opmerking, onze afwezigheidsassistent werkt helaas niet door externe verzonden emails.
Dit is uitgeschakeld, omdat volgens de netwerk beheerder er anders kans is op een onbeperkt bouncen van afwezigheidsberichten.
Bovendien kunnen ze zo makkelijk weten wanneer je op vakantie bent en zo al je mooie spulletjes uit mijn huis gejat worden.

Toch heel aardig dat je deze suggestie hebt gegeven, wellicht hetb je nog meer tips.
Zo heb ik ook nog (thuis) een probleem. Kun je me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan