Op mijn werk hebben we een nieuwe versie van Adobe gekregen; adobe reader 8.
Ik werk veel met een systeem dat formulieren in een PDF formaat genereerd welke ik doorstuur, meestal per mail.
In de vorige versie van Adobe was de mail optie er (email icoon in werkbalk) maar helaas heb ik hem in versie 8 nog niet kunnen vinden.
Nu moet ik de bestanden openen, opslaan, email bericht maken en bijvoegen.
Terwijl ik eerst kon openen, mail knop indrukken, bericht tikken en klaar.
Weet iemand hoe ik nu de bestanden kan mailen of dat dit niet meer mogelijk is?
Ik werk veel met een systeem dat formulieren in een PDF formaat genereerd welke ik doorstuur, meestal per mail.
In de vorige versie van Adobe was de mail optie er (email icoon in werkbalk) maar helaas heb ik hem in versie 8 nog niet kunnen vinden.
Nu moet ik de bestanden openen, opslaan, email bericht maken en bijvoegen.

Weet iemand hoe ik nu de bestanden kan mailen of dat dit niet meer mogelijk is?