Email programma Xp-Vista accounts hotmail-Gmail-etc..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutje500

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
7
Beste,

Op mijn pc staat een dual boot met Xp en Vista.
Ben op zoek naar een email programma dat werkt onder Xp en Vista en dezelfde mailgegevens gebruikt. (ik bedoel ik start op onder xp en haal mijn mail binnen, ik start daarna op onder vista en zie diezelfde mail staan om te bekijken en te verwerken , en andersom )
Ook moet ik 3 emailaccounts kunnen configureren in dit emailprogramma.(hotmail,gmail,etc)
Al geruime tijd werk ik met outlook expres (enkel onder xp)het gemakkelijkste zou zijn outlook expres voor vista maar dat is helaas niet te vinden.
De bedoeling was dit te kunnen met microsoft outlook maar blijkbaar lukt dit niet .
iemand ervaring op dit vlak of info om me verder te helpen ?
 
Dat gaat niet lukken.
Mail die je op het ene OS binnenhaalt kan je niet vanuit een ander OS bekijken !
Wat je kan proberen is een kopie op de server achter te laten en deze opnieuw binnen te halen maar zoals jij wil gaat het niet.
 
Hoi !

Kan toch prima met bijv. G mail, zolang je gelezen berichten niet verwijderd kun je ze waar ook ter wereld lezen, bewerken, beantwoorden etc. etc.

Met een opslag van 4 Gig ben je niet gauw vol.

Greetz,

Harry.
 
Tja, dat is natuurlijk web based en weet niet of TS dat wil.
Maar het is een goeie optie uiteraard.
 
Tja, dat is natuurlijk web based en weet niet of TS dat wil.
Maar het is een goeie optie uiteraard.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Maar het was zoals je kon lezen niet de bedoeling om web based te gaan werken....

Weet iemand toevallig of windows mail (onder vista) ook met een PST bestand werkt (zoals outlook express onder xp )?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan