email sorteren op inhoud bij binnenkomst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Judithv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Hallo allemaal,
Ik heb altijd hotmail gebruikt als e-mail programma. Nu is dit omgezet naar outlook en dat is op zich geen probleem, maar ik ben op zoek naar een e-mail programma waarbij je je email kunt sorteren op inhoud. Het gaat mij dus echt om de inhoud van de mail, niet het onderwerp of de afzender (want dit kan ik wel vinden bij outlook).

Weet iemand een programma waarbij dit mogelijk is?

Alvast bedankt!
Mvg, Judith

In Microsoft Outlook kan je regels aanmaken en aan de hand daarvan het bericht naar bijv. een map verplaatsen.

ja maar zoals ik schreef wil ik sorteren op inhoud van het bericht. en dat kan ik dus niet vinden bij de regels bij outlook. daar kan je enkel sorteren op onderwerp/ afzender/cc enz.. niet op het bericht zelf.

Ik heb de engelse versie van Outlook, maar na even googlen heb ik een vertaling gevonden, je moet 'Berichten met bepaalde woorden in het onderwerp naar een map verplaatsen' selecteren, en op de volgende pagina heb je daar waarschijnlijk een optie om bepaalde woorden uit de inhoud te 'vissen'

Ik snap je niet helemaal en ik heb het idee dat het via die regels echt niet kan. Ik had voordat ik dit topic aanmaakte al flink zitten zoeken op de site van outlook, maar ik heb even een print screen gemaakt, voor het geval ik iets over het hoofd zie :)
Ik kan trouwens nergens een volgende pagina vinden?!

Stap 1:
jtmdrn.jpg

Stap 2:
30ksfif.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan