email te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

OLD_sAYLOR

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Berichten
156
Ik heb een mail verzonden, die kennelijk te groot is. Ik kan daardoor geen andere mails verzenden omdat die te grote mail als eerste komt. Is er een mogelijkheid om die te grote email te verwijderen. Alvast hartelijk dank Dick. ps De te grote mail wordt niet verzonden maar blijft wel telkens terugkomen.
 
In Postvak uit, moet je hem verwijderen.
Wil je het toch verzenden, hak het dan in stukjes van 1MB.
Klik in je account bij geavanceerd "Opsplitsen" aan. En vul een redelijk getal in.
 
Dat opsplitsen, hoe gaat dat dan? Je merkt er zelf niks van, maar de ontvanger, moet die iets speciaals doen, of eens alles binnen wordt het bericht terug aan mekaar gezet?
 
Als je het bestand opsplits in 5 bestanden, dan krijgt de ontvanger 6 bestanden. Met het 6e kan die de hele handel aan elkaar plakken (merge).
Probleem is alleen de de meeste providers geen grote mails accepteren, of dat de mailbox te klein is.
Ik vind het persoonlijk dus niet verstandig om grote bestanden via de mail te versturen.
 
mail te groot

Wajang, hardstikke bedankt en nog een fijne dag. Opgelost. Dick ps. Ik heb nog een klein vraagje: bij wie moet ik zijn om een geldelijke bijdrage te storten? Kan ik daar via mail antwoordt op krijgen Aub. Groeten Dick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan