email terugvinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aussieindy

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Berichten
5
Onze laptop is gecrashed. We kunnen hem helemaal niet meer opstarten. We hebben nu de harde schijf eruit gehaald en belangrijke mappen die we nog niet helemaal geback-uped hadden gekopieerd naar een losse harde schijf ( we hebben gelukkig nog een oude laptop staan ). Nu zou ik ook graag mijn emails willen terug hebben, maar we kunnen nergens een map vinden waar ze in staan. We werken met outlook. Iemand een idee waar de map staat waar emails in bewaard worden ? We werken dus met Vista :rolleyes:

Karin
 
outlook bewaard standaard de mail (.pst bestand) in deze map:

C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook

gebruiker is de accountnaam

mvg leo
 
Eh.... mijn fout. Ik werk niet met outlook maar met windows mail :rolleyes:
Het is dus geen .pst bestand maar een .eml bestand. Ik vind wel de gebruikersmap maar verder staan er geen mappen waar het in kan staan. Ook als ik bij zoeken .eml intik wordt er niks gevonden ( ook geen .pst ). De harde schijf is dus losgekoppelt en aan een andere laptop gekoppelt.

Karin.
 
De mappen met verzonden, ontvangen mail etc. vind je hier:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\Local Folders
 
staat hij dus niet :confused: Kan dat zijn omdat we de laptop gewoon helemaal niet op kunnen starten ? Kan het zijn dat het pas zichtbaar is als Vista aan staat ?
 
Je krijgt geen melding toegang geweigerd voor die mappen?

Misschien zijn de bestanden verborgen.
Maak ze dan zo zichtbaar

Nog niet zichtbaar
tik dan *.eml in het zoekvak
Ws wordt het dan niet gevonden.
Klik daar op geavanceerd zoeken, geef de juiste schijf en vink niet geindexeerde bestanden aan.
Klik met rechts > eigenschappen op het gevonden bestand om het hele pad te zien.
 
Dat is in die zin raar, dat als mail op de harde schijf stond, deze ook terug te vinden zou moeten zijn.
Is er een kans dat deze gewist is, of op een andere partitie op de schijf staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan