Email tijd in inbox onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne44

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
13
Hallo helpers! Allemaal een heel goed 2009 gewenst!!

Ik heb een probleempje met mijn email. De tijd de achter de mails staat in de lijst van de inbox loopt achter op de werkelijke tijd. Oftewel, als ik mijzelf nu een mail stuur dan staat er in de inbox achter het ontvangen mailtje een tijd van ongeveer anderhalf uur eerder!! Die tijdsmarge is wel elke keer constant maar het is wel irritant!
Windows zelf geeft rechtonderin de balk wel de juiste tijd aan en ook mijn regioinstelling is juist! Grappig is dat de tijd bij mijn sent items wel klopt.
Ook ontvang ik mails dat mijn verzonden mail is gelezen en dan staat in de inbox lijst de tijd 'gewoon' fout, maar als ik dan het mailtje op staat er in de text wel de juiste lees tijd!
Hij kan ik deze verkeerde instelling aanpassen???

Alvast bedankt voor alle hulp!
Liefs Annelies!
 
Ik denk niet dat jij iets kunt aanpassen hier: Het zou zomaar kunnen dat de tijd op de mailserver verkeerd staat.
Ik zou zeggen: Neem contact op met de provider die jouw mail verzorgt, en vraag hen of zij de tijd wel goed hebben staan op hun mailserver(s).

We horen wel wat daaruit gekomen is.

Tijs.
 
Re: email tijd in inbox

Oke, ga morgen wel bellen, ze zijn nu natuurlijk dicht :)
Wat ik wel vreemd vind, is dat het in de sent box wel goed staat!!!

Maar goed, ga de experts wel even bellen, thanks voor de tip!
 
Hoi Tijs,

Volgensw mij ligt dit niet aand e e-mail server. Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar dan het adres op 2 pc's ingesteld. Bij de ene pc wordt de tijd wel juist weergegeven. Ik zag dezelfde reactie ook al op een ander bericht maar heb hierbij echter mijn twijfels. Ook ben ik benieuwd of het probleem van Annelies is opgelost.

Gr.
Pieter
 
@Pieter0031: Heb jij wel dezelfde checks uitgevoerd op beide pc's die Anne44 heeft uitgevoerd? Dus nagekeken of de tijd + tijdzone wel goed staan ingesteld?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@Pieter0031: Laten we even afwachten waar Anne44 mee terugkomt.

@Anne44: Is er al nieuws m.b.t. je telefoontje naar de (e-mail) provider?

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan