Email toets op keyboard opent IE in plaats van Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThomasMD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2011
Hallo!

Ik heb laatst mijn mail knop op de toetsenbord eindelijk veranderd naar WLM i.p.v Outlook Express, maar hij opent de site nu in IE en niet Firefox.

Ik heb Firefox al tot mijn default browser gemaakt in het configuratiescherm. Ik kon nergens anders een antwoord vinden dus ik probeer het hier.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Thomas

Ook bij programmatoegang en instelligen? En dan vinkje weggehaald voor 'Dit programma toegankelijk maken'?

En voor Windows 7 of Vista ias dit natuurlijk: Start --> Standaardprogramma's --> Programmatoegang en standaardprogramma's instellen.

Had dat nog niet geprobeerd, maar het hielp niet helaas. Ik kon het vinkje alleen weghalen onder 'aangepast'. Als ik op Microsoft Windows druk zie ik nog steeds: webbrowser: Internet Explorer. Toegang inschakelen: Internet Explorer, Mozilla Firefox

Kun je dan niet ergens dat vinkje weghalen? soms moet je even een paar keer switchen tussen die kopjes (Microsoft Windows, Niet-Microsoft en Aangepast). Bij Aangepast moet je toch echt dat vinkje kunnen weghalen. Probeer dat nog eens en laat het even weten als je wilt.

Sorry ik snap wat je bedoelt. Ik heb het zelf getest bij mij blijft Internet Explorer ook zichtbaar. Ik kijk nog even..

Sorry ik krijg het niet voorelkaar. Misschien een andere fanatieke helpmij-er dit dit weet:confused: ?

Hehe ok. Bedankt voor de moeite in ieder geval!

Laatste bump voor als iemand het toevallig wel weet nu :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan