ik heb in excel 2000 een bestand waarvan ik 1 blad nu apart opsla en dan verstuur. In die macro komt dan het volgende voor:
ChDir "C:\WINDOWS\TEMP"
ActiveWorkbook.SaveAs FileName:= _
BestandsNaam, FileFormat:=xlNormal, _
Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False, _
CreateBackup:=False
Application.ScreenUpdating = True
Application.Dialogs(xlDialogSendMail).Show
ActiveWorkbook.Close 'het nieuw gemaakte bestand weer sluiten
Dan krijg ik dus outlook te zien, waarin ik de adressen moet selecteren. Nu wil ik eigenlijk dat excel die er zelf al bijzoekt. Ik heb de adressen in bepaalde cellen in een werkblad staan, want de verzendlijst wisselt en ik wil die adressen dus niet in de macro zelf zetten. Ik weet dat je iets kan doen met email-recipients, maar van alles geprobeerd zonder resultaat. Hoe krijg ik excel zover dat die hij snapt dat de adressen in bepaalde cellen staan?
Heeft iemand de oplossing?
ChDir "C:\WINDOWS\TEMP"
ActiveWorkbook.SaveAs FileName:= _
BestandsNaam, FileFormat:=xlNormal, _
Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False, _
CreateBackup:=False
Application.ScreenUpdating = True
Application.Dialogs(xlDialogSendMail).Show
ActiveWorkbook.Close 'het nieuw gemaakte bestand weer sluiten
Dan krijg ik dus outlook te zien, waarin ik de adressen moet selecteren. Nu wil ik eigenlijk dat excel die er zelf al bijzoekt. Ik heb de adressen in bepaalde cellen in een werkblad staan, want de verzendlijst wisselt en ik wil die adressen dus niet in de macro zelf zetten. Ik weet dat je iets kan doen met email-recipients, maar van alles geprobeerd zonder resultaat. Hoe krijg ik excel zover dat die hij snapt dat de adressen in bepaalde cellen staan?
Heeft iemand de oplossing?