email van bepaald emailadres op server laten

Status
Niet open voor verdere reacties.

cderoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
4
Hoe kan ik instellen dat de email die van een bepaald emailadres afkomstig is, niet opgehaald wordt maar op de server blijft staan. De rest van de email moet wel binnengehaald worden. Ik gebruik Vista en Outlook Office 2007.
Alvast bedank voor het meedenken.
 
Bij de instellingen van ieder mailaccount kun je opgeven of de mail van de server verwijderd moet worden of niet. Kijk daar maar eens. Ik heb geen Vista en geen Outlook dus kan je niet verder wijzen.
 
Extra -> Accountinstellingen -> dubbelklik op het e-mail adres waar je de gegevens van op de server wilt laten staan -> knop Meer Instellingen -> tabblad Geavanceerd
Daar staat die optie als ik me niet vergis.

Succes,

Tijs.
 
helaas....

Bedankt voor jullie reactie!
Helaas bedoel ik dit niet, ben waarschijnlijk niet duidelijk geweest, sorry.
Ik ontvang mijn mail op 2 verschillende computers en dat wil ik zo houden. Maar alleen als pietje puk mij iets mailt, wil ik zijn mail maar op 1 computer binnenhalen. Dus als ik mail ophaal op de andere pc, dat de mail van pietje puk op de server blijft staan en pas binnengehaald wordt als ik mail ophaal op pc 1. En daar wil ik graag een truukje voor weten. Ik eerdere outlook of ander mailprogramma kon je berichtregels opstellen en dan aanvinken: niet van server downloaden of zoiets. Maar in office 2007 is dat verdwenen.
Wie helpt mij verder?

Bedankt!
 
Ik heb geen idee hoe je dat zou moeten realiseren.

Tijs.
 
Ik betwijfel of het mogelijk is.
Een omweg zou het spamfilter zijn: geef op dat deze mail als spam wordt beschouwd en hij wordt voor jou tegengehouden.
Later kun je dan bepalen wat ermee moet gebeuren.
 
bedankt voor je reactie.
Al de spam wordt geplaatst in een speciale map, dus wel binnengehaald op de pc waar ik het nou juist niet wil.
Waarschijnlijk wil ik iets wat helemaal niet kan, gelukkig bestaat er nog zoiets als een delete knop en kan ik ook de mail nog doorzenden naar een emailadres wat dan alleen op de andere pc wordt binnengehaald, beetje omslachtig maar ja, ik moet het er maar mee doen.
Iedereen bedankt voor het meedenken, ik zal de discussie sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan