Email van quicknet naar quicknet weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamabo

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Beste mensen,

Na veel getwijfel komen wij er achter dat veel mails die wij verstuurd hebben nooit aangekomen zijn, echter wel in de verzonden items staan.
Ook blijken we veel mails niet ontvangen te hebben, zonder dat de verzender een foutbericht heeft gehad.

Niets wijst erop dat het niet verstuurd is, of niet ontvangen wordt.:(

Het lijkt erop dat het alleen om mails gaan die van quicknet van en naar quicknet verzonden worden.:confused:

Iemand ooit zoiets beleefd??? ( verder werkt het emailprogramma prima)

Niemandf

Even naar boven halen.

Niemand????????????????

Weet iemand dan misschien waar al die verdwenen emails gebleven zijn?

quicknet naar quicknet

Goedemiddag,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Indien ik via webmail een mail verstuur naar een quicknet adres dan is er geen probleem maar wel vanaf mijn pc.
Wat was bij jullie uiteindelijk de oplossing?

Met vriendelijke groet, Simon

Quicknet.....

Quicknet vertelde ons met droge ogen dat wij de enige waren. Helaas ken ik alleen in mijn familie en vriendenkring al 8 (!) quicknetters met hetzelfde probleem.

Na vele telefoontjes, al bozer, kon men ons niet meer vertellen dat het lag aan de ontvangende kant, die hun virusscanner te hoog afgesteld zouden hebben.

Maar hoe weet ik nu of mijn mails zijn aangekomen, of niet, en dus wie ik daarover moet inlichten.
Het verhaal rammelt, en wij zijn nu erg onzeker over wie onze mail wel en wie niet ontvangt.

We sturen dus nu een ontvangstbevestiging mee, maar het blijft behelpen, en voelen ons met een kluitje in het riet gestuurd.

Voorlopig zijn we heel veel emails kwijt, en wachten we op antwoorden die misschien wel nooit komen, omdat de ontvanger nooit iets heeft gekregen.:evil:

Stuur steeds een cc mee naar bijv. je eigen hotmail adres, kan je controleren of het idd aankomt. Heb je ook bewijs!

Quicknet vertelde ons met droge ogen dat wij de enige waren. Helaas ken ik alleen in mijn familie en vriendenkring al 8 (!) quicknetters met hetzelfde probleem.

Na vele telefoontjes, al bozer, kon men ons niet meer vertellen dat het lag aan de ontvangende kant, die hun virusscanner te hoog afgesteld zouden hebben.

Maar hoe weet ik nu of mijn mails zijn aangekomen, of niet, en dus wie ik daarover moet inlichten.
Het verhaal rammelt, en wij zijn nu erg onzeker over wie onze mail wel en wie niet ontvangt.

We sturen dus nu een ontvangstbevestiging mee, maar het blijft behelpen, en voelen ons met een kluitje in het riet gestuurd.

Voorlopig zijn we heel veel emails kwijt, en wachten we op antwoorden die misschien wel nooit komen, omdat de ontvanger nooit iets heeft gekregen.:evil:

Bij mij is dit nu sinds een week of 6 aan de gang. Aan mijn instellingen thuis is niets veranderd. Volgens mij is er bij hun POP-server iets aan de hand.
Ik denk dat ik toch een poging waag bij hun helpdesk. Kijken of ze een email kunnen tracen ofzo. Ik laat het je wel weten.
Bedankt tot zover.

Groeten, Simon:shocked:

ze zeggen vast dat jij de eerste bent met deze klacht...........:confused:

Ik heb bij Quicknet alle antivirusinstellingen uitgezet en daarna had ik geen problemen meer met emailen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan