• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

email versturen na bepaalde datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertschipper87

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
Ik wil voor herhaalbestellingen een excel bestand maken.

Als een verkoper op 16-10-2013 vorig jaar een order heeft gemaakt, wil ik een formule hebben dat er automatisch bij Datum Reminder de datum van 3 weken voor 16-10-2014 komt staan. Eigenlijk wil ik het zo stellen dat als de verkoper bij frequentie invult 'maandelijks' er bij Datum Reminder, automatisch de datum van de maand erop wordt neergezet.

Daarnaast wil ik ook een knop hebben waarmee ik vanuit excel gelijk een email kan sturen met betreffende tekst. In de bijlage het excelbestand

Bekijk bijlage Hulpmiddel Verkopers.xlsx

Bert,

Kijk of je dit kunt gebruiken.
Voor de Email heb ik geen oplossing.

bedankt voor je snelle reactie. Het klopt nu inderdaad bijna. Ik zou dan alleen bij de datum Reminder 3 weken eerder willen hebben staan dan de datum van het jaar daarvoor. Dus als ik vorig jaar een order op 16-10 had, moet de reminder op 25-09-10

Test deze formule eens.
PHP:
=ALS.FOUT(ZELFDE.DAG(A6;VERT.ZOEKEN(G6;$Y$2:$Z$4;2;0));"")-21

@ ik denk dat hij zo beter werkt.
PHP:
=ALS.FOUT(ZELFDE.DAG(A6;VERT.ZOEKEN(G6;$Y$2:$Z$4;2;0))-21;"")

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan