Email verzend niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik heb twee aanbieders waar ik een emailadres heb lopen, tiscali en freeonline.

Allebij werken ze goed in Outlook expres maar ik mag via de freeonline geen mail verzenden, waarschijnlijk omdat ik namelijk niet via hun het internet op ga maar via tiscali waar ik een abo heb op een adsl pakket.

Ik heb de foutmelding erbij gedaan mischien dat jullie het snappen of een oplossing weten dat ik toch via tiscali op internet kan en via freeonline (outlook expres) kan emailen.

grtjs jjw

Je mag de pop gegevens van freeonline gebruiken, maar bij verzenden moet je de gegevens van tiscali invullen (smtp). Dan moet het werken.

Dus zo: pop.gebruikersnaam.fol.nl
smtp.tiscali.nl

Laatst bewerkt:
als je bij je freeonline account in Outlook Express de smtp server van Tiscali zet dan kan je volgens mij wel mailen via je freeonline account

Geplaatst door Tanja1968
Je mag de pop gegevens van freeonline gebruiken, maar bij verzenden moet je de gegevens van tiscali invullen. Dan moet het werken.

Is dat zo...nooit geweten. Ik ben benieuwd of dat inderdaad werkt.

Niet alle providers laten het toe. Ik heb het een keer bij iemand gedaan die zijn oude mailadres van planet wilde bewaren. Hij logde in via wanadoo. Werkte toen ook.

Was ook fout 550

Oh, ik dacht al want ik heb het in het verleden ook gehad met Het Net en Planet en wat ik ook deed geen mail hoor.

Geweldig

Nu inderdaad was dat er een die ik nog niet wist maar het wertk helemaal perfekt.

Gek wel eigenlijk maar het is een geweldige oplossong in dit geval.

Dankjulliewel.

grtjs jjw

Zie raymond Bos, het werkt. :)

Graag gedaan.:thumb:

Eigenlijk is het wel logisch, je verzend via tiscali dus moet je hun smtp server gebruiken.

Geplaatst door Tanja1968
Zie raymond Bos, het werkt. :)

Graag gedaan.:thumb:

Eigenlijk is het wel logisch, je verzend via tiscali dus moet je hun smtp server gebruiken.

Tanja, je bent een kanjer:thumb:

Smtp

Ja eigenlijk wel ja, ik betaal alleen maar geld aan tiscali en niet aan freeonline dus wel logisch dat hun het niet toe laten dat je via hun smtp server verzend maar wel vreemd dat ze dat dan zo snel kunnen checken.

Affijn ik ben al blij dat het werkt.

grtjs jjw

Geplaatst door BANDIT123
het is zoals TANJA zegt ,gaat niet lukken Leest de voorwaarden van Tiscali er maar op na

Het zou evntueel wel kunnen maar dan via een mail account b.v.b BIGFOOT

Gaat niet lukken?? JJW heeft net geantwoord dat het gelukt is:rolleyes:

@Raymond Bos :o

Voorwaarden

Ja ach nou als ticalli het straks weer tegenhou omdat ze het nu nog niet door hebben ofzo dat kan natuurlijk.

Ik weet het niet dat zien we morgen wel weer want dan is het maandag en dan moeten die mensen weer werken.

Nu werkt het in ieder geval.

grtjs jjw

En het zal blijven werken. Ik heb het al bij meer mensen zo ingesteld.

Het is geen kwestie van doorhebben van tiscali. Outlook express laat weten dat het niet klopt.

Je moet het alleen even weten, maar dat is met alles zo:D

Email

Nee ik bedoel omdat de voorwaarden zouden vertellen dat het niet zou mogen werken maar het werkt toch.

Maar ik kan goed snappen dat ze dat niet zullen nakijken als het al te traceren valt.

Ik ben gewoon blij dat het werkt, hier liep ik al een tijd mee te knoeien en eigenlijk was het dus gewoon simpel.

Inderdaad even weten, had het uiteraard zelf kunnen proberen maar ja....

Ik dank jullie allemaal nog eens zeer vriendelijk.

Ik wil graag het tiscali adres voor mezelf houden en dat andere adres mag iedereen rotzooi naar toe zenden.

Wel zo makkelijk.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan