Email verzenden van website

Status
Niet open voor verdere reacties.

JThomas

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Hoe en wat moet er veranderen aan deze code om een email met in de body een link van m'n site te sturen.

function EmailLink(){
window.location = "mailto:"+"?subject=Ik denk dat deze link je interesseert." + "&body="+document.title+" "+window.location;
}
document.write('<input class="select" TYPE="button" VALUE="E-mail deze link naar een vriend(in)" onClick="EmailLink()"></form>')

Jan

Zet dit tussen je body tags

<p><a href="mailto:jouwemail@jouwdomein.nl?subject=Hier jou onderwerp">Mailme</a></p>

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
MVG
XxStefkuHxX

Geplaatst door XxStefkuHxX
Zet dit tussen je body tags

<p><a href="mailto:jouwemail@jouwdomein.nl?subject=Hier jou onderwerp">Mailme</a></p>

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
MVG
XxStefkuHxX

Ik denk niet dat hij dat als body bedoelt ;)

Hij wil een link in de oorspronkelijke mail meesturen, of niet?
Voorbeeld:

Hoi NAAM,

deze link lijkt me wel interresant voor jou:
http://www.helpmij.nl

Groetjes,

Gijs

mmmmmmmmmmmmmmmmmm,

Zoon script wou ik ook altyd al op mijn website maar ik wil het zonder reclame:( ,aks het jou niet uitmaakt dan moet je je ff regristreren bij bravenet als je het je dan daarvan het script krijgt dan komt er een logo van bravenet erbij te staan en als je het logoweghaalt doet hij het niet meer :(
En anders gewoon verder zoeken op het net !
Mocht je tog zoon script vinden zonder recl\me post het ff hier dan AUB!:D :) ;) :thumb:

Dit is het script van bravenet, maar ik krijg een verkeerde/vreemde link in de body.

Dit: file:///G:/WINDOWS/Temp/FrontPageTempDir/pvw2.htm

mm,

ik heb me geregristreerd maar als ik op tell a friend druk moet ik daarvoor betalen:(

JA maar mag ik je een tip geven ?
Je hebt je site in een frames pagina en nu kan ik je frame groter maken laat die lijnen weg!
En op welke server heb je je site staan want ik zie reclame ? En is die server met php en betaal je ervoot ?

website

Ik maak deze site met Frontpage, verder weet ik er weinig van. Hij wordt gehost door Lycos, betaalde hosting. Of ze php hebben, moet ik nakijken, maar daar weet ik toch niks van! Reclame zie ik op mijn computer niet.

Ik zie wel reclame,

Waarom zou je een betaalde host nemen als je ook een gratis host zonder reclme ka krijgen
en ik zal die lijn bij die frames weghalen
Rechter muisknop in frame>frame eigenschappen>framespagina>ruimte tussen frammes2 laten staan dus en de optie randen weergeven uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan